  • Data: 2017-09-29 00:18:36
    Temat: Re: Jazda slalomem po TS
    Od: j...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 27 Sep 2017 22:33:59 +0200, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:

    >nie wiem co chciał, ale nagrywający wcisnął hamulec kilka sekund za
    >późno. Nie wiem na co patrzył, może jechał już piątą godzinę....

    Ławo się tak mówi jak się kilka razy film obejrzy. Ale na drodze już
    tak różowo nie jest. Mnie też "mondrzy" pisali, że miałem sporo czasu
    na reakcję. Tak, jak oglądam film to czasu jest sporo. Ale "w realu"
    już tak nie było.

    https://youtu.be/eUxyCx39NgM

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06