eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJazda na obrotach poniżej 2000Re: Jazda na obrotach poniżej 2000
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!rt.uk.eu.org!aioe.org!.POST
    ED!not-for-mail
    From: "X-Man" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jazda na obrotach poniżej 2000
    Date: Fri, 28 Jun 2013 01:00:53 +0100
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 21
    Message-ID: <kqika7$tm2$1@speranza.aioe.org>
    References: <51cc92bd$0$1459$65785112@news.neostrada.pl>
    <51cca705$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <51ccabba$0$1260$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: e0cZVkdXxGbrlJOeJbip0w.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2496623
    [ ukryj nagłówki ]

    "arek333" <a...@w...pl> wrote in message
    news:51ccabba$0$1260$65785112@news.neostrada.pl...
    > A co na to zmienna geometria lopatek w turbinie, jezeli takową posiadasz?

    haha łopatki, wszyscy o tych łopatkach, jak się normalnie jeździ to znaczy od
    czasu do czasu depnie mają się zupełnie dobrze, poza tym nie rozumiem czemu
    wszyscy się tak przejmują tak ta zmienną geometrią? co to jakaś święta krowa
    jest czy co? turbo jak każda inna część w aucie się zużywa prędzej czy później i
    jak szlag ją trafi to się wymienia lub naprawia i tyle, a zapieczenie zmiennej
    geometrii to jest ostatnia rzecz o jaką bym się martwił jak autem nei jeździ
    emeryt co się boi depnąć na gaz od czasu do czasu to może i ponad 200kkm
    przejechać a w razie czego regeneracja turbiny kosztuje raptem kilkaset zł...
    więc to tak jak by się martwić że mi się opony zdzieraja bo szybko wchodzę w
    zakręt, i co z tego ? zedrą się to kupię nowe, łopatki się zapieką to się
    przeczyści turbo a jak nei pomoże to się da do regeneracji lub kupi
    zregenerowane i wymieni i już, tak jak zużyty dwumas czy wytartą tarcze
    sprzęgłową

    Pzdr
    Piotrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: