  • 51. Data: 2011-01-09 15:42:40
    Temat: Re: Jazda na 3 cylindrach...
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-01-09 15:37, J.F. pisze:

    > Nie moze, bo wtryskiwacze polaczone parami, moze wylaczyc oba cylindry
    > ..

    > Kto ich tam wie, w koncu pracuja nad tymi komputerami caly czas .

    Albo jak we fiatoskich starszych MPI: wszystkie pracuja razem. Tak, to
    nie blad. 4 wtryskiwacze polaczone rownolegle.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 52. Data: 2011-01-09 16:59:08
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Nie moze, bo wtryskiwacze polaczone parami, moze wylaczyc oba cylindry
    > ..

    No tak, racja.

    > Kto ich tam wie, w koncu pracuja nad tymi komputerami caly czas .

    Chodzi mi raczej o możliwość narobienia jeszcze gorzej.
    Komputer dostaje jakieś tam sygnały, ale w sumie nigdy nie wie co jest
    skutkiem, co przyczyną.

  • 53. Data: 2011-01-09 17:17:33
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Bywalo tak ze wtryskiwacze byly osobne, cewki w nich osobne, ale
    > tranzystor w komputerze jeden. I pracowaly dwa naraz .

    full group :)
    IMHO jakis poroniony pomysl...

    --
    Picasso

  • 54. Data: 2011-01-09 18:02:28
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 9 Jan 2011 17:17:33 +0100, P_ablo wrote:

    >full group :)
    >IMHO jakis poroniony pomysl...

    No coz - jezdzilo. Pewnie lepiej niz na gazniku :-)

    J.

  • 55. Data: 2011-01-09 19:27:32
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Jak ci sie uda ruszyc, to role kola spelnia cala masa samochodu.

    ok ale nie powiesz mi ze jednym cylindrem dostarczysz tyle energii by
    utrzymac predkosc:)
    na 2 to jeszcze ok - testowalem. ledwo sie wkreca na luzie na obroty a jazda
    do przodu to na zasadzie palenia sprzegla - rozpedzamy silnik i sprzeglem
    ruszamy az obroty spadna.

    mechanicy lubia wstawiac bajki laikom zeby sie z nich ponabijac lub podniesc
    poczucie grozy w powietrzu:)

  • 56. Data: 2011-01-09 19:29:28
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 9 Jan 2011 19:27:32 +0100, Michał Gut wrote:

    >ok ale nie powiesz mi ze jednym cylindrem dostarczysz tyle energii by
    >utrzymac predkosc:)

    No wiesz, jesli 4 cylindry maja 100KM, to jeden cylinder ma 25KM,
    a maluch mial 21KM z dwoch ..

    J.

  • 57. Data: 2011-01-09 19:30:29
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > irl://mój.mózg

    404

  • 58. Data: 2011-01-09 19:33:15
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Albo jak we fiatoskich starszych MPI: wszystkie pracuja razem. Tak, to

    a nie spi?
    poza tym jak to dzialao - lal dawke nawet jak mialo nie byc zaplonu?
    przeciez to bez sensu

  • 59. Data: 2011-01-09 19:35:26
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Albo jak we fiatoskich starszych MPI: wszystkie pracuja razem. Tak, to nie
    > blad. 4 wtryskiwacze polaczone rownolegle.

    wtrysk jednopunktowy (SPI - Single Point Injection, CPI - Central Port
    Injection) - jeden wtryskiwacz umieszczony w kolektorze dostarcza paliwo dla
    wszystkich cylindrów,

    nie o to ci chodzioo? (zrodlo wiki)

  • 60. Data: 2011-01-09 19:39:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 9 Jan 2011 19:33:15 +0100, Michał Gut wrote:
    >a nie spi?
    >poza tym jak to dzialao - lal dawke nawet jak mialo nie byc zaplonu?
    >przeciez to bez sensu

    Predzej czy pozniej do cylindra trafi, nawet bym powiedzial ze predzej
    :-)

    J.