  • 91. Data: 2011-01-14 11:30:58
    Temat: Re: Jazda na 3 cylindrach...
    Od: "marek" <s...@o...pl>

    > Przeczytaj jeszcze raz moja wypowiedź i spróbuj zrozumieć.

    daj juz spokoj ze swoimi teoriami.

  • 92. Data: 2011-01-14 11:50:51
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin marek

    > daj juz spokoj ze swoimi teoriami.

    Pozwolę sobie zacytować moją poprzednią sygnaturkę: ignorance is bliss. I
    na tym zakończę, bo szkoda czasu. :-)

  • 93. Data: 2011-01-14 12:58:41
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > wyobraz sobie ze glowica w wielu miejscach ma rozne temperatury(nawet rzad
    > wielkosci) a zrobiona jest z jednolitego materialu i nic jej nie jest.

    zacytowalem na samej gorze sam siebie
    1.przeczytaj ze zrozumieniem calosc.
    2.jak nie zrozumiesz to idz do punktu 1

    i tak oto zapetlaja sie programy:)

  • 94. Data: 2011-01-14 13:04:27
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Pozwolę sobie zacytować moją poprzednią sygnaturkę: ignorance is bliss. I
    > na tym zakończę, bo szkoda czasu. :-)

    im dluzej siedze na newsach (a juz chyba z 8 czy 9 lat bedzie jak nie
    lepiej) tym bardziej rozumiem cynizm niektorych ludzi (np. ciebie). Podczas
    gdy ja rozwijam sie (nauka, doswiadczenia) mam wrazenie ze swiat i ludzie po
    nim biegajacy stoi na jednym poziomie. Czasami zastanawiam sie czy nie
    lepiej byłoby byc zwykłym tępakiem. Jakie wtedy byloby wszystko proste:)

  • 95. Data: 2011-01-14 17:35:30
    Od: "marek" <s...@o...pl>

    > zacytowalem na samej gorze sam siebie

    ty sie jezdzic lepiej naucz inzynierku

  • 96. Data: 2011-01-14 18:28:42
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Michał Gut

> [...]
    > Podczas gdy ja rozwijam sie (nauka, doswiadczenia) mam wrazenie ze swiat
    > i ludzie po nim biegajacy stoi na jednym poziomie.

    Tu jest jeszcze względnie dobrze, zajrzyj na fora motoryzacyjne. Tam co
    drugi pisze jak kliniczny idiota. ;-)

  • 97. Data: 2011-01-15 00:03:34
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Tu jest jeszcze względnie dobrze, zajrzyj na fora motoryzacyjne. Tam co
    > drugi pisze jak kliniczny idiota. ;-)

    zagladam tylko na autokacik i na fiatforum - nie widze tam specjalnych
    odstepstw. wrecz mam wrazenie ze tam jakby normlalniej.
    z drugiej strony o pms myslalem tak samo lata temu:)))))))))))))

  • 98. Data: 2011-01-15 00:07:40
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > ty sie jezdzic lepiej naucz inzynierku

    mgr inz jak juz
    rekompensujesz sobie braki w wyksztalceniu probujac nazywac mnie per
    "inzynierek"? osobiscie uwazam ze bycie "wykształciuchem" jest bardziej
    powodem do dumy niz do wstydu, ale co kto lubi.

    sir vel wyksztalciuch

  • 99. Data: 2011-01-15 01:02:36
    Od: "marek" <s...@o...pl>

> [...]
    > "inzynierek"? osobiscie uwazam ze bycie "wykształciuchem" jest bardziej
    > powodem do dumy niz do wstydu, ale co kto lubi.

    ja nie mam brakow w wyksztalceniu, tudziez praktyce zawodowej. a ty jaka
    masz praktyke w mechanice ? inzynierku teoretyku...

  • 100. Data: 2011-01-15 11:21:18
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin marek

    > ja nie mam brakow w wyksztalceniu, tudziez praktyce zawodowej. a ty jaka
    > masz praktyke w mechanice ? inzynierku teoretyku...

    Wątpię, bo nawet z językiem polskim sobie nie radzisz (interpunkcja), a
    to zwykle przerabia się w podstawówce...