eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJazda na 3 cylindrach...Re: Jazda na 3 cylindrach...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.unit0.net!news2.euro.net!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad
    01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 09 Jan 2011 16:59:08 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jazda na 3 cylindrach...
    References: <4d275f34$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d2838c6$0$2449$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d284550$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d284bdb$0$2498$65785112@news.neostrada.pl>
    <iga30m$o7i$1@inews.gazeta.pl>
    <4d28b149$0$2507$65785112@news.neostrada.pl>
    <igahce$b1k$1@inews.gazeta.pl>
    <4d28ef65$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...com>
    <4d29a145$0$2461$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@4...com>
    In-Reply-To: <s...@4...com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 23
    Message-ID: <4d29db4f$0$2459$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 195.117.8.7
    X-Trace: 1294588751 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2459 195.117.8.7:29890
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2341020
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-01-09 15:37, J.F. pisze:
    > On Sun, 09 Jan 2011 12:51:37 +0100, Tomasz Pyra wrote:
    >> W dniu 2011-01-09 12:12, J.F. pisze:
    >>> W innych bywaly swiece i wtryskiwacze laczone parami ..
    >>
    >> Ale taka półsekwencja nie przeszkadza w indywidualnym sterowaniu tym
    >> właśnie cylindrem.
    >> Bo ECU nie wie który to cylinder z pary, ale wie że co 720 stopni ten
    >> sam i może go odłączyć.
    >
    > Nie moze, bo wtryskiwacze polaczone parami, moze wylaczyc oba cylindry
    > ..

    No tak, racja.

    >> Tylko pozostaje właśnie kwestia czy takie daleko posunięte tryby
    >> awaryjne zakłada projekt.
    >
    > Kto ich tam wie, w koncu pracuja nad tymi komputerami caly czas .

    Chodzi mi raczej o możliwość narobienia jeszcze gorzej.
    Komputer dostaje jakieś tam sygnały, ale w sumie nigdy nie wie co jest
    skutkiem, co przyczyną.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: