eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJazda na 3 cylindrach...Re: Jazda na 3 cylindrach...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin2!
    goblin.stu.neva.ru!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!u
    nt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.PO
    STED!not-for-mail
    From: "P_ablo" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <4d275f34$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d2838c6$0$2449$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d284550$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d284bdb$0$2498$65785112@news.neostrada.pl>
    <iga30m$o7i$1@inews.gazeta.pl>
    <4d28b149$0$2507$65785112@news.neostrada.pl>
    <igahce$b1k$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Jazda na 3 cylindrach...
    Date: Sun, 9 Jan 2011 00:12:23 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Lines: 28
    Message-ID: <4d28ef65$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.12.2.83
    X-Trace: 1294528358 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2460 83.12.2.83:49859
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2340887
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik <x...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:igahce$b1k$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Pytanie skad tam sie bierze paliwo... bo na pewno nie z wtryskiwacza ;]
    > Jak juz pisalem inzynierowie to nie debile, jak nie ma sygnalu z
    > czujnika spalania stukowego to odcina wtryskiwacz z niepracujacego
    > cylindra. Wiec przestancie gadac glupoty o katalizatorach, jakis
    > mieszankach i innych bzdurach. Skoro niemcy potrafili to zrobic 20 lat
    > temu to mysle, ze inne nacje tez.


    Dla mnie czujnik spalania stukowego to najzwyklejszy piezoelektryczny
    mikrofon. Mikrofon ten jest zbudowany tak aby odbieral fale o odpowiedniej
    dlugosci. Kiedy taka fala sie pojawia, to na wyjsciu mikrofonu zmienia sie
    stan i ECU wie, ze ma opoznic zaplon.

    Jesli w cylindrze nic sie nie spala to nie ma i spalania stukowego a ponadto
    ja nie widzialem konstrukcji aby kazdy cylinder mial wlasny czujnik spalania
    stukowego...

    Wyjasnij mi wiec w jaki sposob na podstawie jednego czujnika spalania
    stukowaego i braku takiego spalania ECU ma wiedziec ktory cylinder nalezy
    wylaczyc...

    --
    Picasso


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: