eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJazda na 3 cylindrach... › Re: Jazda na 3 cylindrach...
  • Data: 2011-01-09 12:12:20
    Temat: Re: Jazda na 3 cylindrach...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sun, 9 Jan 2011 00:12:23 +0100, P_ablo wrote:
    >Dla mnie czujnik spalania stukowego to najzwyklejszy piezoelektryczny
    >mikrofon. Mikrofon ten jest zbudowany tak aby odbieral fale o odpowiedniej
    >dlugosci. Kiedy taka fala sie pojawia, to na wyjsciu mikrofonu zmienia sie
    >stan i ECU wie, ze ma opoznic zaplon.

    Gdzies tam musi byc stosowna elektronika ktora rozpoznaje czy to
    zwykle spalanie, czy detonacja.
    No i tu problem - ma wyjscie trojstanowe (nic, zwykle, detonacja) czy
    dwustanowe (detonacja lub nie ). Raczej dwu.

    >ja nie widzialem konstrukcji aby kazdy cylinder mial wlasny czujnik spalania
    >stukowego...
    >Wyjasnij mi wiec w jaki sposob na podstawie jednego czujnika spalania
    >stukowaego i braku takiego spalania ECU ma wiedziec ktory cylinder nalezy
    >wylaczyc...

    Teoretycznie moglby po czasie rozpoznawac w ktorym cylindrze dzwoni.
    Byc moze niektore konstrukcje sa tak zaawansowane ze rozpoznaja
    dodatkowo poprawna prace.
    W innych bywaly swiece i wtryskiwacze laczone parami ..

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: