  • Data: 2016-12-18 23:01:00
    Temat: Re: Jazda bez snu to jak jazda po pijanemu.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Bo na tym polega ubezpieczenie.
    >
    > Weż mi jeszcze raz wytlumacz swój punkt widzenia. Postulujesz, żeby
    > ludzie z własnej nieprzymuszonej woli wpłacali składki nic w zamian
    > nie dostając? Genialne. A jak ktoś cię rozjedzie, to będziesz się z
    > nim bujać, bo oczywiście idiotów co by z twojeog pomysłu skorzystali
    > nie znajdziesz.

    Stane troche w obronie Zenka bo chyba rozumiem co chciał powiedziec, ale
    byc moze nie zastanowił się do konca.
    Bo rzeczywiście jest tak, ze praktycznie kazdy wypadek wynika z
    przekroczenia jakiegoś przepisu - a to predkosc, a to nieprzystosowanie
    predkosci do warunków, a to nieustapienie pierwszenstwa etc.
    Mysle, ze Zenek chciał po prostu zasugerowac, ze powinien zostac
    rozszerzony katalog wykroczen za ktore powinien przysługiwać regres TU.

    Czy to jest dobry pomysł? Nie sadze - TU jakzwykle przejedza kolejne
    pieniadze, cos tam odzyskaja, cos tam sprzedadza długów gdzies dalej i
    wiecej bedzie z tego zamieszania niz pozytku.

    To co mi się podoba to uzaleznienie składek od ilosci mandatów, zwłaszcza
    tych za drastyczne przekraczanie predkosci, wyprzedzanie na zakazach etc.
    Tylko ze znów - jak to weryfikowac? Musiałaby być jakas policyjna baza
    dostepna dla TU z wyszczególnieniem czy to mandat ktory wpływa na składke,
    czy moze jakas pierdoła typu parkowanie w niedozwolonym miejscu.
    Ale na pewno da się to zrobić.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac