eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJazda automatemRe: Jazda automatem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.n
    eostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
    l
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <j...@4...net>
    <k62sb2$f7u$1@mx1.internetia.pl>
    <5084f6bd$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
    <k63289$9rj$1@usenet.news.interia.pl>
    <5085106a$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
    <5085b35f$0$1295$65785112@news.neostrada.pl>
    <k65m08$hhm$1@usenet.news.interia.pl> <k65n63$e0p$1@news.task.gda.pl>
    <k65s30$rad$1@usenet.news.interia.pl>
    In-Reply-To: <k65s30$rad$1@usenet.news.interia.pl>
    Subject: Re: Jazda automatem
    Date: Tue, 23 Oct 2012 13:48:35 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Lines: 27
    Message-ID: <50868413$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.157.217
    X-Trace: 1350992915 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1217 83.26.157.217:49778
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2469700
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości
    >>> Niektórzy zmieniają parametry sterownika, aby rozłączał napęd, ale
    >>> to w
    >>> USA i ci, co wcześniej jeździli Cobrami czy innymi Camaro ;)
    >>> Ale oni są zboczeni inaczej ;)
    >> Kolejna bzdura. W Camaro automat nie rozłącza napędu po puszczeniu
    >> gazu.

    >Chodzi mi o to, że "szaleńcy" wychowani na szybkich Cobrach czy
    >innych hot rodach teraz przerabiają mocne maszynki z DSG, chcąc
    >uzyskać m.in. taki efekt, że jadąc obok kogoś równo z prędkością np.
    >80 mil/h depną gaz i odjeżdżają go z piskiem opon. Najłatwiej chyba
    >to zrobić właśnie zmieniając parametry sterownika: jadąc chwilę równo
    >odpuszcza się gaz, sterownik rozłącza napęd, wtedy kick-down, silnik
    >wkręca się do odcięcia i dopiero teraz jest załączany bieg.
    >Tak mi to swego czasu objaśniał kolega, który siedzi w warsztacie w
    >okolicach Bostonu.

    Jesli celem jest (krotki ?) pisk, to byc moze, ale tez normalny sposob
    dziala ten skrzyni jest taki ze zalaczamy nizszy bieg na drugim walku,
    po czym rozlaczamy pierwsze sprzeglo, a zalaczamy drugie.
    Czasem przelaczen mozna nieco manipulowac, wiec jak komus na pisku
    zalezy ..

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: