  • Data: 2010-01-12 07:59:04
    Temat: Re: Janko Muzykant -- Tyś robotowiec...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "XX YY" 6...@m...goo
    glegroups.com

    : nie ma i byc nie moze.

    No właśnie -- chyba nie może być. Gotfryd chyba wpuszcza w maliny.

    : jest stabilizacja napiecia.

    To oczywiste.

    : stabilizacja w tym sensie ze kontroluje napiecie i w pewnym zakresie
    : obciazen dba o to by bylo ono stale ( tzn wahalo sie w pewnym
    : dopuszczlnym malym zakresie ) .
    : pobor pradu nie jest mierzony/ stabilizowany .

    : ale musisz jedno zrozumiec.
    : ze jesli masz odbiornik o stalej mocy i napiecie jest stabiliozowane
    : to tym samym jest prad dla tego odbiornika posrednio stabilizowany.

    To tak, ale pytanie było inne -- czy USB jednocześnie stabilizuje i prąd,
    i napięcie nienależnie od obciążenia? Czy urządzenie może zażądać na przykład
    300 mA? I okazuje się, że nie tylko USB nie stabilizuje obu tych parametrów,
    ale nawet to, że taka stabilizacja nie jest możliwa w ogóle.

    : Nie nazywa sie tego stabilizacja pradu , gdyz automatyka mierzy
    : napiecie i czuwa nad jego stabilnoscia , nie mierzy poboru pradu.

    No właśnie.

    : zreszta masz tak rozne zasialcze
    : w cenie od 100 zl do paru tysiecy .wbudowac mozna co sie chce .
    : stbilizacja pradu jest tutaj niepotrzebna

    I chyba niemożliwa.

    : pobor pradu zalezy od mocy odbiornika i ten jest zmienny ze zmiana tej mocy.

    No tak. :)

    -=-

    Ale może robotnik (Janko Muzykant) niech też zabierze głos. :)

    BTW -- jak to wszystko zmienia się...
    Kiedyś robotnikiem nazywano nie tego,
    kto konstruuje roboty, ale tego, kogo dziś roboty wyręczają...

    Gdy miałem kilka lat, powiedziałem Bogu:

    -- Masz znieść kartki na cukier, mięso, kartki itd...
    -- Jakieś jeszcze życzenia?
    -- Masz znieść podział na klasę robotniczą i feudałów.
    -- Kartki OK, zniosę, ale Ty będziesz szlachcicem,
    feudałem, dam ci ziemię, roboli, będzie ci lekko...
    Po co znosić te podziały?
    -- Nie! Masz znieść podziały na roboli i na klasę rządzącą.
    -- Ale dlaczego? I jak?
    -- Bo ja nie lubię takiego podziału.
    -- A jak mam to uczynić? Jak mam znieść ten podział?
    -- To już Twoja sprawa, nie moja. :) Ty jesteś Bogiem...
    -- Czyli chłopcem na posyłki, chłopcem do bicia, Twoim parobkiem?...
    -- Ty budowałeś ten świat, więc i Ty go zmienisz. :)

    Kartki zniósł prędko, nawet w akademiku na Żwirkach ułożył glazurę
    w łazience, choć ja tam już nie zamieszkałem... A teraz robotnicy
    budują roboty... :) Jakie to piękne. :)

    Jeszcze gdyby tak ktoś mnie przeklinał, życząc mi, abym został robotnikiem... ;)
    Na błogosławieństwa nie warto liczyć -- dziś ci błogosławią, jutro chcą mieć
    udział z zysków... A z przekleństwami jest lekko -- przeklinają i udają, że
    nie przeklinali... :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'