  • Data: 2010-01-12 09:58:39
    Temat: Re: Janko Muzykant -- Tyś robotowiec...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert_J" hihfmi$iog$...@i...gazeta.pl

    > Nie sądzę. Raczej jest tam utrzymywane odpowiednie napięcie, aż
    > do momentu kiedy obciążenie przekroczy zadany próg. Jak zresztą
    > w większości zasilaczy stabilizowanych... Po osiągnięciu Imax
    > różne może być natomiast zachowanie takieo zasilacza, zależnie
    > od konstrukcji.

    No tak -- może na przykład spaść napięcie lub układ
    jakoś zacznie krzyczeć, że jest prezciążany... :)

    > Mniemam że pytasz żartobliwie? ;-)))

    Gotfryd próbował jakoś stabilizować prąd (natężenie prądu) -- stąd moje dociekania.
    Urządzenie podłączone do USB miało jakoś (drutami sygnałowymi, nie energetycznymi)
    żądać od portu USB jakiegoś prądu. Lampka nie ma takich drutów sygnałowych, dlatego
    spytałem co wówczas, gdy podepniemy lampkę.

    -=-

    Cieszę się, że jednak wyjaśniło się, że jednoczesna stabilizacja
    (przy zmieniającym się obciążeniu) nie jest wykonalna. :)
    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'