  • Data: 2010-04-08 18:58:06
    Temat: Re: Jakośc płytek drukowane.pl / gama
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mario wrote:

    > Może i mógłby. Ja nie mam takich wymagań.

    Ja mam takie wymagania, żeby autorouter pracował inkrementalnie w tle
    podczas rysowania schematu i żeby się dal rozproszyć na klaster
    komputerów i żeby potrafil brać pod uwage moje skrypty pozycjonujące
    elementy i żeby potrafił regulować szerokośc ścieżek z wyliczonych
    prądow SPICE i żeby był bezposrednio sprzężony ze schematem i żeby
    samoczynie rozkładał elementy i żeby routował plytki jednostronne z
    mostkami i żeby ...

    cholera, a tu w KiCADzie muszę szukac 15 minut funkcji X bo ktos uznał
    że najszybciej bedzie pod kombinacja klawiszy ESC+,[1] i dwuklik prawym.
    Niestety jako programistę szlag mnie jasny trafia na miejscu kiedy musze
    bawić się czymkolwiek pochodnym od CADów. Dlatego ja unikam jak ognia
    ręcznego routowania ;)

    > Jak widzę że samo się nie che
    > zrobić to siadam i robię. A generalnie autoroutera unikam.

    Ale czemu w zasadzie. Jak bym miał zasiąść przed płytką typu 4 warstwy
    i długości ścieżek nie bez znaczenia to chyba recznie bym nie zapanował
    nad tym bałaganem. O iel tylko autoroutery są dobre. Ten z Eagle jest do
    d a innych nie znam.

    [1] Z tym ESC nie przesadzam, pewien bardzo drogi program ma kombinacje
    ESC + klawisz do Copy/Paste ... bo ktoś uznał, że tak będzie "najlepiej"
    a Ctrl+C/V już do czegos użyto wieki temu i bezpieczniej jest nie
    wkurzać starych userów.