  • Data: 2010-04-08 20:54:15
    Temat: Re: Jakośc płytek drukowane.pl / gama
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mario wrote:
    > Zawsze będziesz musiał umieć przełożyć ścieżkę,
    > zmienić jej grubość, zmienić wielkość opisów, kształt czy rozmiar padów
    > itp.

    Nie, jeśli prawidłowo opisze reguły (tzn, gdybym mógł je opisać). Tego
    mi brakuje. Eagle ma masę parametrów którymi można regulowac wszystko
    tylko nie to co potrzebuje. Nie wiem jak inne autoroutery. Dziobanie
    przez 4 dni płytki tylko po to żeby na koniec wymienić 4 elementy i
    zaczynać od nowa to nie na moje nerwy ;)