  • Data: 2011-01-02 18:00:15
    Temat: Re: Jakość obrazu w LCD
    Od: "Tmek" <T...@d...ek> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Madoniowie" <m...@w...go2.pl>
    napisał w wiadomości news:ifqdee$r10$1@mx1.internetia.pl

    > Wszystkie wyłączyłem. I wyostrzanie, i dynamiczny
    > kontrast i led cośtam motion i super czerń...

    A jak zmniejszysz biele w sterowniku karty graficzenej (kontrast, jasnosc)
    to tez wystepuje brak szczegolow?
    Jako ze to TV a nie monitor, to obraz moze byc wysylany do niego / czy
    interpretowany przez TV z innymi poziomami jasnosci obrazu.
    Dla PC masz pelny zakres poziomow 0-255, tak dla TV przewidziany obszar jest
    obciety 16-235. Jesli tak jest to czernie tez masz obciete.

    Wiec na poczatek sprawdz sterownik karty pod ktora podlaczony masz TV i
    zobacz jakie sa ustawienia wyjscia. Czy pracuje to jako TV czy jako pulpit
    PC.

    W nvidia na wyjsciu moze byc podawany obraz w trybie TV oraz PC.
    Implikuje to podawanie obrazu obcietego 16-235 albo pelnego 0-255.

    Bodajze w sterowniku karty graficznej przy wlaczonym podawaniu audio przez
    hdmi, podpiety wyswietlacz interpretowany jest jako TV, a przy wylaczonym
    jako monitor PC.

    Tak czy inaczej uruchom kreatora konfiguracji monitora zewnetrznego czy jak
    to sie w sterowniku nazywa i ustaw rozpoznawanie tego TV jako monitor PC.

    Tmek