  • Data: 2011-01-03 06:39:09
    Temat: Re: Jakość obrazu w LCD
    Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości o kryptonimie ifqv6i$2png$...@n...mm.pl Dariusz Zygmunt
    napisał:

    > Tryb sklepowy jest {a w każdym razie bywa} domyślnym trybem pracy TV,
    > jego wyłączenie wymagać może pewnych zabiegów typu "w czasie
    > podłączania TV do prądu trzymaj palce w pozycji lotosu" ;-)

    Temu przy pierwszym włączeniu uruchomiła się konfiguracja. Pytał. Odpowiedziałem
    właściwie.

    > A jeśli chodzi o obraz to ja stawiałbym na zmianę gammy a potem
    > dopasowanie kontrastu/jasności.

    Niestety, to nie to. Próbowałem. Gamma ma w nim zresztą dosyć mały zakres
    regulacji.
    Na jednym forum podpowiedziano mi, żebym zmniejszył podświetlenie do około 6.
    Sprawdzę to dziś po południu.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek