  • 11. Data: 2009-09-30 10:27:12
    Temat: Re: Jakość iPlus
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>

    Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 29 wrzesień (wtorek),
    znalazłem donos TW *BaX*,
    o treści cytowanej poniżej:

    > To poczytaj co napisałem, pomyśl i wyciągnij wnioski, a potem napisz gdzie
    > to co Ty piszesz nie znagdza się z tym co ja napisałem.

    Podpinając się pod powyższe stwierdzenie (nieokreślony rejon kraju w którym
    testujesz połączenie) ja nie mam takich doświadczeń (podaję lokalizacje w
    jakich Iplus działa porządnie i zgodnie z zadeklarowaną szybkością przez
    dostawcę).

    I w tym fragmencie znowu narzekasz nie podając lokalizacji. Z opisu można
    tylko wywnioskować iż w miastach wymienionych przez Ciebie można uzyskać
    dobre prędkości na połączenie w Iplusie. Ja podaję inne miejscowości w
    których sprawdziłem to empirycznie i nie są to miejscowości wymienione
    przez Ciebie.

    Nadal podtrzymuję swoje zdanie iż Twoja wypowiedź to byzydura i tyle.
    Poprzyj to dokładnymi danymi, a wtedy i ja zmienię zdanie zarówno o
    prędkościach dostępowych Iplusa jak i o Tobie.
    --
    Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
    http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php

  • 12. Data: 2009-09-30 10:51:45
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]

    "Być może ktoś kto mieszka w centrum warszawy/krakowa/katowic czy innego
    dużego miasta ma jakieś tam transfery ale u mnie to nawet do GG się nie
    Jakie znaczenie ma gdzie testuję iplusa, u mnie jest jak jest, przecież nie
    pojadę 'nad morze' po to żeby coś sciągać ale chcesz lokalicacje proszę
    bardzo : Jastrzębie Zdrój

  • 13. Data: 2009-09-30 14:07:52
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>

    Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 30 wrzesień (środa),
    znalazłem donos TW *BaX*,
    o treści cytowanej poniżej:

    > Jakie znaczenie ma gdzie testuję iplusa, u mnie jest jak jest, przecież nie
    > pojadę 'nad morze' po to żeby coś sciągać ale chcesz lokalicacje proszę
    > bardzo : Jastrzębie Zdrój

    Czyli nie jakaś dziura tylko trochę większa miejscowość niż Borne.

    Znaczenie lokalizacji ma znaczenie i to ogromne. Jak widzisz z moich
    doświadczeń dwie różne lokalizacje i wszystko śmiga jak ta lala, natomist
    orange w jednej lokalizacji to nawet nie osiąga prędkości modemów z
    przełomu wieku.

    Gdybyś odpowiadając w swoim poście zaznaczył że chodzi o Twoją lokalizację,
    wydźwięk takiej wiadomości byłby zupełnie inny. A tak, wyszło jak wyszło.

  • 14. Data: 2009-10-01 11:19:31
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości

    > play - testowalem tylko play na karte, gdzie limit jest podobno do 1Mbita
    > i ten MBit bez wzgledu na pore dnia da sie osiagnac, pingi max

    W kazdym Play (w abo tez) jest ten limit - zreszta IMHO jest on dla dobra
    wszystkich. Obciazenei jest bardziej rownomiernie rozlozone.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 15. Data: 2009-10-01 23:23:55
    Od: "alacak" <j...@o...pl>

    Witam!

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Jakie znaczenie ma gdzie testuję iplusa, u mnie jest jak jest, przecież
    > nie pojadę 'nad morze' po to żeby coś sciągać ale chcesz lokalicacje

    Daj sobie spokoj - chlopaki od operatorow zachwalaja swoj produkt bez zadnej
    krepacji.

    U mnie net Ery tak jak i komorka - praktycznie zero, musialem po kilku
    latach w zwiazku z przeprowadzka przejsc do Plusa, bo telefon akurat dziala.
    Play kicha, chodzi tylko w centrum Gryfina, wzialem iPlusa, zeby w ogole
    miec net. Chodzil max 22 kB/s (EDGE chyba), ale co z tego, jesli faktyczny
    transfer to makabra, strony otwieraly sie kilka minut.
    Po pol roku przeszedlem na radiowke, a z iPlusa zrezygnowalem dzieki zmianie
    regulaminu, bo inaczej jeszcze za to gowno musialbym placic przez 1,5 roku
    110 zl.
    Lokalizacja - Nowe Czarnowo/Zachodniopomorskie, 800 qrwa metrow od BTS
    Plusa.

    Pozdrawiam
    alacak

  • 16. Data: 2009-10-03 08:07:23
    Od: buraxta <b...@g...com>

    K wrote:
    > no to 1-2,5MBit a nie 7. 7 to w reklamie, ale tak jak napisalem wszystko
    > zalezy od rejonu.

    7 mbit odnosiło się do prędkości jaką wynegocjował modem przy połączeniu.

    --
    |=> GG: 421503
    |=> b...@g...com

  • 17. Data: 2009-10-18 11:18:59
    Od: ztomasz <z...@o...pl>

    goto pisze:
    > Potrzebuję wykupić abonament na internet bezprzewodowy z modem USB.
    > Wybrałem iPlusa z modemem Huawei E180. Zanim jednak podpiszę umowę,
    > chciałbym się dowiedzieć jak jest z jakością tej usługi (np.
    > usłyszałem od znajomego, że Blueconnect głównie nie działa mimo
    > pełnego zasięgu)? Wielu z was używa pewnie iPlusa z modemem USB -
    > jakie są Wasze opinie?
    >
    > Pozdrawiam,
    > goto

    Korzystalem i nie mialem zastrzezen. Co prawda w mojej miejscowosci byl
    zasieg jedna moze czasami 2 kreski i uzyskiwalem predkosci na poziomie 1,5Mb

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=