    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jakiś skur**n porysował mi drzwi w samochodzie
    Date: Tue, 17 Jan 2012 12:09:04 +0100

    "Arek" jf3hti$u7p$...@n...news.atman.pl

    > Nie jest to argument, bo jest to bardzo głupie postępowanie. Od pomocy jest
    pogotowie, samozwańczy kierowca lekarz może tylko
    > zaszkodzić.

    Ja mówię o dojechaniu do lekarza, nie zastąpieniu lekarza. :)
    Trzymaj się jakoś treści/rzeczywistości. :)

    > Bez sensu, taksówka bagażowa to nie majątek.

    Co ma do tego bagażówka? :)

    > Prawda. Niestety ta kasa wspomaga inne wydatki rządku. Ale to już problem inny.

    Może i tak -- ale skoro ws płaci na drogi, to chyba może żądać budowania dróg.

    > Ale w korkach pali więcej fajek więc płaci akcyzę.

    Fajki? Plantacje tytoniu są w Polsce dotowane przez polskie
    państwo z pieniędzy podatników. :) Wiem, bo moja rodzina (od
    strony matki) pochodzi z ,,zagłębia'' tytoniowego. W Augustowie
    jest ogromna fabryka papierosów a w szeroko rozumianej okolicy
    jest uprawiany tytoń, choć oficjalnie są tu hodowane krowy. :)
    (bydło -- mówiąc krótko) ;)

    > Ale jak dziecko nie dostanie miejsca w przedszkolu (co jest normą w naszym
    prorodzinnym kraju), to matka ma prawo rozbić obóz na
    > środku ulicy?

    Pielęgniarki rozstawiły namioty, Kaczyński puścił na nie
    Prewencyjnych -- i opiekuje się teraz kotami. ;)

    > Zgadza się, jak na razie naród popiera ten sposób wydawania pieniędzy więc problemu
    nie ma.

    Chyba jest, skoro brakuje parkingów. :) Po co ten watek, skoro nie ma problemu? :)
    Ty dobrze czujesz się? :) Bo ja mam problemy z oddychaniem, z dusznością. :)
    Czyli z mam problem z duszą, a psyche to dusza, tchnienie. ;) Znaczy -- mam
    problemy psychiczme. :)

    -=-

    Ja lubię miejsca odludne. Tam nie ma kłopotów z parkingami.
    Lubię zakupy w galerach handlowych -- tam też na parkingach
    jest masa wolnego miejsca. :) Czasami ktoś postawi samochód
    zbyt blisko mego miejsca... :) Nie awanturuję się wówczas,
    ale patrzę wymownie -- żeby mi to było ostatni raz!!!!

    Galerie handlowe radzą sobie z parkingami dobrze. :)
    Z parkingami, z drogami, z ochroniarzami, z cenami...
    BTW galerii... Drożyzna!!! Kurtki ze świńskich skór po
    50 złotych!!! (cała masa tych kurtek) Bawełniane ręczniki
    30 cm na 30 cm po 5 złotych za 10 sztuk...

    I jakoś sobie radzą. :) tylko urzędnicy nie zawsze radzą sobie.
    Galerie radzą sobie, zarabiają i dają zarabiać innym -- dają
    pracę i tanio sprzedają... A urzędnicy ciągle biorą i ciągle
    im mało... :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'