  • Data: 2013-04-05 11:57:51
    Temat: Re: Jakiej mocy lamp używacie?
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-05 11:21, Marek pisze:
    > Moje pytanie brzmi: jak sobie radzicie? Czy przy rozbudowie domowego
    > studia powinienem kupić silniejsze lampy (600Ws) aby mieć większą
    > swobodę? A może w złym kierunku kombinuję?

    Przede wszystkim zależy jakie obiekty fotografujesz.
    Ja w zasadzie wyłącznie niewielkie, do celów reklamowych... z rzadka
    postacie a jeśli już to raczej portrety niż całe sylwetki.
    Dla mnie moje 250Ws wystarczają, jednak w studio w którym robi się sesje
    np. modelkom używając sporych rozmiarów softboksów z różnymi
    modyfikatorami to nawet 1000Ws czasem jest mało.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info