  • Data: 2013-04-05 21:25:21
    Temat: Re: Jakiej mocy lamp używacie?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-05 17:12, Marek Dyjor pisze:

    > no to do takiej zabawy sobei kupiłeś za słąbe lampki :)

    Dlatego badawczo kupiłem dwie pierwsze. A i tak sugerowano mi nawet
    300Ws - jak pisałem. Gdzie pytam podając konkretne zastosowanie - taką
    odpowiedź dostaję więc sam eksperymentuję, obserwuję akie tego efekty. W
    książkach też widzę, że poniżej 500Ws nikt nie schodzi. Pomyślałem
    sobie, że nawet jeśli za słabe będą, to wykorzystam je zawsze do snootów
    lub na tło więc nie zmarnują się.

    > jeszcze napsiz jakei duże te softy :)

    Zastosowałem 60x90 a także 45x120.

    Marek