-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweakn
ews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsf
eed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!ne
ws.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "truk" <t...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <hqkadf$op1$1@inews.gazeta.pl> <hqkgk0$i2h$1@inews.gazeta.pl>
Subject: Re: Jakie żywotne / "wolno-przepalające się" żarówki H4 ? (Peugeot
Partner)
Date: Tue, 20 Apr 2010 20:12:15 +0200
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Lines: 19
Message-ID: <4bcdee7f$0$17087$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.17.231.250
X-Trace: 1271787135 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 17087 83.17.231.250:2886
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2274125
[ ukryj nagłówki ]> inny wybór to zastosować przewody oporowe w szereg z obwodem żarówki,
> zapewne alternator daje napięcie na instalacji rzędu >14V co powoduje
> skuteczne skrócenie żywotności żarówek,
Czy ja wiem. Mam już 4 auto z rzedu i w kazdym altek dawal (daje) 14.2V -
14.5V. W zadnym zarowki nie przepalaly mi sie bardzo czesto. Nidgy nie
stosowalem zadnych patentow z obnizaniem napiecia, bo to leczenie skutkow a
nie przyczyny. Obecnie mam auto z zarowkami H1 oraz drugie z H4. W obu
siedza Tungsramy bo byly tanie i przyzwoicie swieca. Oba auta eksplatowane
glownie w miescie, czesto na krotkich odcinkach, wiec lampy sa co chwile
wlaczanie i wylaczane.H4 wymienialem jak mnie pamiec nie myli jakies 3lata
temu, H1 jakis rok temu. U watkodawcy sprawdzilbym raczej czy napewno
napiecie trzyma sie w zadanych normach i czy nie "plywa" bo wtedy faktycznie
zarowki moga czesto padac.
Pozdrawiam
Radek
Następne wpisy z tego wątku
- 20.04.10 20:19 bratPit
- 20.04.10 20:29 Pszemol
- 20.04.10 20:28 Pszemol
- 20.04.10 20:29 Olek
- 20.04.10 20:29 M1SLQ
- 20.04.10 20:48 Pszemol
- 20.04.10 20:48 Pszemol
- 20.04.10 20:50 Feniks
- 20.04.10 20:54 Pszemol
- 20.04.10 21:00 bratPit
- 20.04.10 21:22 Pszemol
- 20.04.10 21:16 Pszemol
- 20.04.10 21:38 Feniks
- 20.04.10 21:49 Jacek
- 20.04.10 22:09 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS