eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJakie żywotne / "wolno-przepalające się" żarówki H4 ? (Peugeot Partner) › Re: Jakie żywotne / "wolno-przepalające się" żarówki H4 ? (Peugeot Partner)
  • Data: 2010-04-20 17:18:24
    Temat: Re: Jakie żywotne / "wolno-przepalające się" żarówki H4 ? (Peugeot Partner)
    Od: "bratPit" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakiś czas temu pytałem się o przyzwoite, nie za drogie żarówki H4.
    >
    > Polecono mi tu na grupie Tungsram H4 MEGA LIGHT (+60%) ...
    > OK, świecą przyzwoicie... ale przepalają się nieco za często.
    >
    > Średnio co 3-4 miesiące (6000-8000km).
    >
    > Zatem teraz proszę grupę o inny wybór.

    inny wybór to zastosować przewody oporowe w szereg z obwodem żarówki,
    zapewne alternator daje napięcie na instalacji rzędu >14V co powoduje
    skuteczne skrócenie żywotności żarówek,
    takie przewody są dostępne np w serwisach Opla, obniżają napięcie na
    żarówkach do poziomu nominalnego - efekt żarówki nie świecą słabiej niż
    wcześniej, a ich żywotność znacznie wzrasta,
    brat