  • Data: 2013-02-06 18:10:54
    Temat: Re: Jakie typowanie jest najlepsze i dlaczego statyczne?
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-02-06, M.M. <m...@g...com> wrote:
    > Otwieramy dwa procesy do czytania i pisania. Tę samą funkcję
    > wywołujemy raz:
    > foo( proces_a , proces_b )
    > drugi raz
    > foo( proces_b , proces_a )

    I co to są proces_a i proces_b? Do czego służą? Bo o "uchwycie procesu"
    pierwszy raz słyszę w kontekście Perla.

    > Uznałem, że jeśli powyższego zadania nie mogę opanować w Perlu w
    > jedną-dwie godziny, to czas poświęcony na naukę nie zwróci się.

    Wiesz, jak się zaczyna od interakcji z systemem operacyjnym zamiast
    pracy z podstawowymi typami i konstrukcjami, to nie można się potem
    dziwić, że się szuka przez kilka godzin.

    > Jakiś przykład tej niewygodny?

    Jakiś przykład javowego kontenera (haszmapy, treemapy, arraylisty),
    który potrafi trzymać inty?

    > Starzy Pascalowcy używali tego w dowolnie pracochłonnym kontekście: nie
    > ma okienkowego GUI - to możesz sobie napisać.

    O widzisz, cieszę się, że rozumiesz, co mam na myśli mówiąc "syndrom
    sezonowanego Pascalowca". To rozumiesz też, że twoje "można objąć
    klamrami albo napisać osobną funkcję" skojarzyło mi się z syndromem
    starego Pascalowca (nawet jeśli nie zobaczysz dlaczego akurat mi się tak
    skojarzyło).

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot