  • 11. Data: 2009-05-13 11:52:59
    Temat: Re: Jakie to " klasyczne " :-(
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Tytus z Fabryki pisze:
    > ***Użytkownik "Vir"
    > Jak zacząłem skręcać w lewo, to usłyszałem pisk, klakson potem bluzgi.
    > Miałem wrażenie, że chcą mi wpierdzielić, ale jednak pojechali dalej
    > wrzeszcząc, żebym nauczył się jeździć.
    >
    > Zagadali sie chlopaki

    no, jak ci z Torque, nie?

    --
    gildor
    9'99

  • 12. Data: 2009-05-13 12:26:47
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "gildor" <g...@N...gazeta.pl> wrote

    > no, jak ci z Torque, nie?

    Tamci gadali przez komorki
    przykladane do kasku.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 13. Data: 2009-05-13 12:39:52
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Spider A.J. pisze:
    > "gildor" <g...@N...gazeta.pl> wrote

    > Tamci gadali przez komorki
    > przykladane do kasku.

    też. ale i gadali ze soba zapierdalając.

    --
    gildor
    9'99

  • 14. Data: 2009-05-13 13:45:18
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Wed, 13 May 2009 14:39:52 +0200
    gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > też. ale i gadali ze soba zapierdalając.

    I zapierdalali po wertepach supersportami, o torach kolejowych
    i wagonach nie wspomne.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 15. Data: 2009-05-13 13:47:51
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Wed, 13 May 2009 13:35:25 +0200
    "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> wrote:

    > Siemka
    >
    > ***"(pj)"
    > No. Potem nie dziwota, że prawie każdy gruby. I z w?sem.
    >
    > Bylem na mistrzostwach Polski Policjantow w Maratonie i same chude byly i
    > bez wasow - to pewnie zlot tych "prawie" byl...

    W mojej wsi nawet policjantki jakieś takie... dwudrzwiowe.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 16. Data: 2009-05-13 13:48:37
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Sqeeb" <s...@i...community> wrote
    I zapierdalali po wertepach supersportami, o torach kolejowych
    i wagonach nie wspomne.

    Jakbys sie dobrze przyjrzal, to bys zobaczyl,
    ze tam gdzie widac caly, jadacy motocykl
    to nie szlifierka tylko siakies enduro
    z doklejonymi (srebnom tasma oczywiscie)
    owiewkami.

  • 17. Data: 2009-05-13 13:57:23
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Wed, 13 May 2009 12:52:00 +0200
    "-=MAKARENA=-" <m...@n...pl> wrote:

    > - Makabryczny wypadek - mówi jeden z obecnych na miejscu
    > funkcjonariuszy. - Jad?cy samochodem mieli dużo szczę?cia, że siedzieli
    > w do?ć masywnym aucie. Gdyby to był np. fiat seicento, zostałby
    > przecięty na pół przez motocykl...

    Skąd oni biorą takich naocznych świadków.

    > Ze wstępnych ustaleń wynika, że w bok skręcaj?cego do posesji nr 44
    > citroena xantia kombi na duńskich numerach rejestracyjnych uderzyła
    > yamaha, pędz?c?ca od strony Brzezin.

    Bimber pędząca.

    > Siła uderzenia była ogromna. Prowadz?cy jedno?lad mężczyzna
    > nie miał szans na przeżycie. Motocykl wbił się w przednie prawe drzwi

    Cienkiego by przeciął...

    > samochodu, które niemal całkowicie wpadły do wnętrza pojazdu.
    > Trzydziestokilkuletnia pasażerka, siedz?ca w miejscu, gdzie uderzyła
    > yamaha, miała ogromne szczę?cie: doznała tylko urazu nogi i

    Miała raczej niezapięte pasy, chociaż może to i szczęście.

    > ogólnych potłuczeń; trafiła do szpitala im. Jonschera.
    > Siedz?cy za kierownic? citroena jej rówie?nik z niegroĽnym urazem głowy
    > został przewieziony do szpitala im. Barlickiego.

    Nie wypadł przez boczną szybę? E... to wcale tak ta yamaha nie zapierdalała.
    Pewnie mu ta pasażerka co ogromne szczęście miała łeb rozbiła jak przefruneła
    z prawego fotela na skrzynie biegów.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 18. Data: 2009-05-13 13:59:50
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Wed, 13 May 2009 15:48:37 +0200
    "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> wrote:

> [...]
    > ze tam gdzie widac caly, jadacy motocykl
    > to nie szlifierka tylko siakies enduro
    > z doklejonymi (srebnom tasma oczywiscie)

    Nie oglądałem tego filmu tyle razy, żeby się przygladać na
    wszystkie szczegóły. Ale i tak jazda w samych przeciwsłonecznych
    na Y2K to już szczyt...

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 19. Data: 2009-05-13 14:15:20
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Sqeeb napisał(a):

    > Skąd oni biorą takich naocznych świadków.

    To nie swiadek, to wypowiedz policjanta - przedstawiciela instytucji,
    ktora podobno sie nie wypowiada :\

    > Cienkiego by przeciął...

    > Miała raczej niezapięte pasy, chociaż może to i szczęście.

    > Nie wypadł przez boczną szybę? E... to wcale tak ta yamaha nie zapierdalała.

    Ze zdjecia (w gazecie analogowej) tez wynika, ze wcale nie bylo bardzo
    szybko - motocykl ma tylko troche skasowany przod bez zadnej
    masakrycznej rozwalki. Przypomina mi sie wypadek, ktory widzialem w
    Bialymstoku jesienia - chyba GS500 podobnie trafil jakiegos SUVa. Na
    samochodzie znikome slady, motocykla jakos specjalnie nie skasowany, a
    jezdziec podobno nie przezyl.

  • 20. Data: 2009-05-13 14:15:26
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    zbigi pisze:
    > I ostre jako ta przyslowiowa zyleta ;)

    no co Ty? żyleta zamknięta. rozbudowuje się.

    --
    gildor
    9'99