  • 1. Data: 2009-05-13 09:16:53
    Temat: Wyjazd - Rumunia, lipiec. Szukam wspólników
    Od: "Paszcak" <m...@p...onet.pl>

    Hej.
    Mam nieodpartą chęć wyjazdu tego lata do Rumunii na ok. 2 tygodnie. Tempo
    spokojne, bez pośpiechu. Chcialbym zaliczyć Transfogarską, wąwóz Bicaz, trochę
    morza, Deltę Dunaju. Może coś jeszcze. Guglalem i czytalem co sie dało o
    wyjazdach poprzedników, ale wszelkie rady przyjmę chętnie :)
    Budżet też rozsądny, niewysilony. Pewnie noclegi mieszane, namiot/kwatery,
    zależnie ob sytuacji.
    Pasuje mi termin od ok. polowy lipca, może byc tydzień później.

    No i teraz najważniejsze pytanie. Czy jest ktoś chętny na wyjazd w tym kierunku
    i czasie? A może ja dołączę do jadącej ekipy. Ew. info proszę na priv.

    Pozdrawiam
    Paszczak
    TDM

  • 2. Data: 2009-05-14 11:57:35
    Temat: Re: Wyjazd - Rumunia, lipiec. Szukam wspólników
    Od: "- MarusC" <m...@g...pl>

    Paszcak <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > i czasie? A może ja dołączę do jadącej ekipy. Ew. info proszę na priv.

    O, to mi pasuje do terminu mojego urlopu. A jak kilka lat temu przejeżdżaliśmy
    przez Rumunię to chcieliśmy tam wrócić na dłużej. Pomysł trasy co zaliczyć też
    mi zasadniczo pasuje. Ograniczony budżet takowoż. Czyli wstempnie się zapisuję.

    Marek
    F650
    +Plecak