  • 1. Data: 2009-05-13 11:07:53
    Temat: [OT] Yamaha JogRR - optymalny wybór?
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Witam,
    trochę lekki OT, ale coś nie znalazłem grupy na której mógłbym o to
    zapytać, wieć uderzam do precli.
    Krótko: potrzebujemy kupić nowy skuter (50 cm3) do krótkich przejażdżek
    po małym mieście - sprawy typu małe zakupy, sprawunki, itp.
    Priorytetem jest trwałość, łatwość obsługi, jakość wykonania, dostępność
    serwisu i części (nawet za kilka lat - skuter pewnie będzie u nas
    długo/dożywotnio) - czy przy tak przyjętych priorytetach Yamaha JogRR
    (http://www.yamaha-motor.pl/products/scooters/50cc/j
    ogrr.jsp?view=techspecs)
    jest optymalnym rozwiązaniem?
    Dwusuw z chłodzeniem wodnym to sprawdzona i dobra konstrukcja? Jak to
    się ma do trwałości silnika i możliwości odblokowania takiego bolida
    (potrzebuję w miarę dobry start skuterka - kwestia przejechania w
    poprzek głównej drogi o dużym natężeniu ruchu, prędkość maksymalna w
    okolichach 60-70 km/h jest zupełnie wystarczająca).
    A może jest coś innego na rynku na co mógłbym popatrzeć - w sensie
    nowego i za podobną kwotę (ok. 7 kpln) przy tych kryteriach jak wyżej?

    Sebastian S.

  • 2. Data: 2009-05-13 16:24:00
    Temat: Re: [OT] Yamaha JogRR - optymalny wybór?
    Od: "Michał Demczuk" <m...@i...pl>

    Seba wrote:
> [...]
    > A może jest coś innego na rynku na co mógłbym popatrzeć - w sensie
    > nowego i za podobną kwotę (ok. 7 kpln) przy tych kryteriach jak wyżej?

    Pomysl o Kymco. Model o powyzszych cechach to Super 9 za 6700zł
    Wiecej informacji znajdziesz na stronie importera www.kymco.pl

    Pozdr..

    --
    Michał Demczuk
    www.demczuk.pl

  • 3. Data: 2009-05-13 18:54:09
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 13 May 2009 18:24:00 +0200, Michał Demczuk napisał(a):

    > Pomysl o Kymco. Model o powyzszych cechach to Super 9 za 6700zł
    > Wiecej informacji znajdziesz na stronie importera www.kymco.pl

    Dzięki za wskazówkę. Jednak przy tym poziomie ceny (nikła oszczędność)
    wolałbym kupić coś o bardziej znanej marce - może się mylę, ale za kilka
    lat łatwiej będzie mi naprawić yamahę, aniżeli kymco ( np. w sensie
    dostepnosci czesci).

    Sebastian S.