  • 71. Data: 2009-05-15 06:14:45
    Temat: Re: Jakie to " klasyczne " :-(
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Thu, 14 May 2009 20:51:38 +0200
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Zwracam uwagę na "haczyki". Oraz nawołuję do czujności. Ale widać
    > niektórzy albo kłamią że tak robią, albo na złość mi faktycznie skręcają
    > w lewo/prawo nie patrząc za siebie.

    > Wyraz dźwiękonaśladowczy będący reakcją na coś bardzo oczywistego.

    "Człowieku, nie bońdź takim materialistom, trzeba sie wyluzować..."

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 72. Data: 2009-05-15 06:15:14
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Sqeeb pisze:

    > Spoko, rozumiem. Ciepło się robi, na plaże.
    > Chociaż w Twoim wypadku to nie wiem, czy na plaży w UK jest
    > na co popatrzeć. Chyba na te przyjezdne conajwyżej ;-)

    Ej, no ja juz od lipca ub. r. mam w stopce Kraków:)
    A w UK na plaze to sie chodzilo z naszymi dziewczynami.... Eh,
    rozmarzylem sie:)

    --
    Qlfon, Kraków

  • 73. Data: 2009-05-15 08:57:48
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Fri, 15 May 2009 08:15:14 +0200
    Qlfon <r...@l...pl> wrote:

    > Ej, no ja juz od lipca ub. r. mam w stopce Kraków:)
    > A w UK na plaze to sie chodzilo z naszymi dziewczynami.... Eh,
    > rozmarzylem sie:)

    Sorry winetou ;-)
    Na stopki rzadko kiedy patrze.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 74. Data: 2009-05-15 10:09:40
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Arni pisze:

    > spadaj, tu rozmawiam z gildorem. Z Tobą juz skonczylem

    a, to tu. bo się zgubiłem.

    --
    gildor
    9'99

  • 75. Data: 2009-05-15 17:23:23
    Od: r...@m...com

    > Lodz
    >
    > Motocyklista (do wieczora nie ustalono jego tożsamości) poniósł śmierć,
    > a kierowca i pasażerka samochodu trafili do szpitali po wypadku, do
    > którego doszło we wtorek przed godz. 18 na ul. Brzezińskiej.
    >
    > Ze wstępnych ustaleń wynika, że w bok skręcającego do posesji nr 44
    > citroena xantia kombi na duńskich numerach rejestracyjnych uderzyła
    > yamaha, pędzącąca od strony Brzezin. Siła uderzenia była ogromna.
    > Prowadzący jednoślad mężczyzna nie miał szans na przeżycie.

    Jest wiosna i są warzywa...

  • 76. Data: 2009-05-16 06:38:23
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    r...@m...com napisał(a):

    > Jest wiosna i są warzywa...

    Mylisz sie. On nie zyje - nie zostal warzywem w wyniku tego wypadku.

  • 77. Data: 2009-05-16 06:41:48
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    BartekGSXF napisał(a):

    > Kliknij w zdjecie z linku. Zobacz jak wgniecione jest auto. Z tego co widac
    > to chyba ma zlamany dach.
    > Przyjzyj sie tez motocyklowi, moze to jest skrot aparatu ale niezle go
    > skrocilo, tak jakby cala rama skrzywila sie w lewo.

    Motocykl jest w calosci i ma zlamane lagi. Uderzyl tuz za slupkiem A -
    widac "dziure" w drzwiach. Zas "zlamany" dach to wlasnie efekt
    zadzialania masy motocyklisty, ktoremu caly ped ruchu liniowego zostal prz

  • 78. Data: 2009-05-16 08:50:57
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał w
    wiadomości news:guln3g$fiv$1@news.onet.pl...
    > Motocykl jest w calosci i ma zlamane lagi. Uderzyl tuz za slupkiem A -
    > widac "dziure" w drzwiach. Zas "zlamany" dach to wlasnie efekt zadzialania
    > masy motocyklisty,
    To ja wiem, i dlatego mowie, ze mimo wszystko wolno nie jechal.
    Oczywiscie, nie to bylo przyczyna wypadku.

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik GSX6F

  • 79. Data: 2009-05-18 19:45:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arni pisze:

    > spadaj, tu rozmawiam z gildorem. Z Tobą juz skonczylem

    Sam spadaj - grupa jest forum publicznym, a nie twoim prywatnym folwarkiem.