  • 11. Data: 2011-02-26 19:23:00
    Temat: Re: Jakie to jest prestiżowe auto ?
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-02-26 19:17, Grejon pisze:

    > Kontra... kto?

    Dzieki za czujnosc, oczywiscie H.
    Jednak slowo pisane internetowo nieco odmozdza.
    Nigdy nie robilem ortow, teraz coraz czesciej :/

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 12. Data: 2011-02-26 19:27:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 26 Feb 2011 19:13:34 +0100, MarcinJM wrote:
    >Znakomicie utrzymany fiat 125p.
    >Tak , wiem ze jestes grupowym trollem, ale odpowiedz jest jak
    >najbardziej wlasciwa.
    >Kontrachent podjezdzajacy 125p w znakomitym stanie zrobi wieksze
    >wrazenie niz jadacy nowym jaguarem.

    Zalezy na kim. Jedni pomysla "o Boze, czym on jezdzi", drudzy "nie
    stac go na lepsze auto", trzeci "jak mu nie wstyd tak smrodzic do
    srodowiska" ..

    J.

  • 13. Data: 2011-02-26 19:41:28
    Temat: Re: Jakie to jest presti?owe auto ?
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-02-26 19:27, J.F. pisze:

    > Zalezy na kim. Jedni pomysla "o Boze, czym on jezdzi", drudzy "nie
    > stac go na lepsze auto", trzeci "jak mu nie wstyd tak smrodzic do
    > srodowiska" ..

    A czwarci: ale, kurwa odjebany 125. Ten to ma kase i fantazje.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 14. Data: 2011-02-26 19:45:33
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 26 Feb 2011 19:41:28 +0100, MarcinJM wrote:

    >A czwarci: ale, kurwa odjebany 125. Ten to ma kase i fantazje.

    A piaci "co za wiejski tuning" - jesli ma dwa paski na masce, albo
    "ale szare auto" jesli nie ma.
    W sumie - tylko 20% prestizu, 80% negatywu :-)

    Jakies przedwojenne auto, o, to byloby cos :-)

    J.

  • 15. Data: 2011-02-26 20:15:59
    Od: JAM <j...@y...com>

    On Feb 26, 11:50 am, " Michał" <m...@g...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > waszym zdaniem presti owe auto:
    > -w Polsce
    > -w Warszawie
    > -w mie cie tanich aut - Krakowie
    > -na Polskiej wsi
    > -w USA
    > -w Pary u
    > -w Berlinie :)
    > -Moskwa ;) ?
    >
    > Pozdrawiam!
    >
    > --
    > Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    W USA to zalezy od nejberhudu :-).

    JAM
    http://marchel.home.comcast.net/~marchel/

  • 16. Data: 2011-02-26 20:27:51
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    > W USA to zalezy od nejberhudu :-).
    >
    > JAM
    > http://marchel.home.comcast.net/~marchel/

    To powiedzmy co w:

    -San Francisco

    -Los Angeles

    no chyba że NY jeszcze ale nie byłem nigdy to
    nie wiem co tam w ogóle jeździ :)

    Ps. A tak z ciekawości, 2 gości ze złotymi łańcuchami jeżdżący za tobą
    w starym czarnym S90 to to groźne jest w LA ? (jak właśnie pożyczasz
    auto i zaczynasz szukać RadioShack żeby GPS kupić, tylko szukasz tam
    gdzie go nie ma :) ).

    Pozdrawiam!

  • 17. Data: 2011-02-26 20:52:08
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    MarcinJM pisze:

> [...]
    > najbardziej wlasciwa.
    > Kontrachent podjezdzajacy 125p w znakomitym stanie zrobi wieksze

    Zgodzę się. Widziałem w warszawie Porsche Panamerę - czarny, wypaśny,
    drogi, rzuca się w oczy.

    Dosłownie po chwili, zobaczyłem czarnego fiata 125p pickup, odnowiony,
    czarny, lśniący lakierem i chromem. Panamera się schowała :-)

    Seco

    --
    Szukam pracy:
    http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki

  • 18. Data: 2011-02-26 21:09:00
    Temat: Re: Jakie to jest prestiżowe auto ? OT
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-02-26 19:23, MarcinJM pisze:

    > Dzieki za czujnosc, oczywiscie H.
    > Jednak slowo pisane internetowo nieco odmozdza.
    > Nigdy nie robilem ortow, teraz coraz czesciej :/

    Trochę OT.

    Po nagłówku widać, że używasz

    menu narzędzia; opcje; ikona tworzenie; zakładka pisownia

    check-box sprawdzaj pisownie ew. pobierz więcej słowników.

    Uwierz mi: bez tego łatwo o pomyłkę.

    Również mam TB 3.1.7, ale słownik instalowałem w FireFox'sie

    https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/polis
    h-spellchecker-dictionary/

    pozdrawiam

  • 19. Data: 2011-02-26 21:10:00
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-02-26 19:45, J.F. pisze:

> [...]
    > "ale szare auto" jesli nie ma.
    > W sumie - tylko 20% prestizu, 80% negatywu :-)
    >
    > Jakies przedwojenne auto, o, to byloby cos :-)

    125 to bardzo dobre auto do nauki latania bokami :D

  • 20. Data: 2011-02-26 21:29:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 26 Feb 2011 21:10:00 +0100, megrims wrote:
    >125 to bardzo dobre auto do nauki latania bokami :D

    A AMG zle ?

    A 125 nie ma za slabego silnika do takiego latania ?

    J.