  • Data: 2016-12-21 15:23:18
    Temat: Re: Jakie są koszty wydruków laserowych względem atramentowych?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-21 o 02:29, Animka pisze:

    > Zrobiłam jedną strone kalendaeza, wydrukowałam, zeskanowaam i
    > przedstawiam Ci rezultat:
    >
    > http://ifotos.pl/zobacz/Scanjpg_anqswsr.jpg
    >
    > http://ifotos.pl/z/anqswsr

    No więc właśnie o tym mówię. Zdjęcie po wydruku jest fatalne. Szczerze
    mówiąc gdybym na jakiejś prezentacji w biurze wydrukował w takiej
    jakości materiały kolorowe, to bym się wstydu najadł. A teraz konkrety:

    1. Co kawałek widać poziome linie przejścia głowicy. Pewnie nigdy nie
    robiłaś wyrównania głowicy lub nawet nie da się tego zrobić w Twojej
    drukarce.

    2. Ostrość zdjęcia jest beznadziejna. Zresztą papier to chyba jakiś
    zwykły a nie foto więc trudno oceniać gdzie leży wina. Ale już na tym
    papierze widać, że jasne obszary są kropkowane. Gdy popatrzysz na białe
    chmury, to zanim staną się białe jest tam pełno kropek. Kiepskie
    drukarki w ten sposób uzyskują jasne kolory.

    3. Kolejna rzecz to brak koloru czarnego. Najciemniejsze obszary mają
    kolor szary na poziomie 15%.

    4. Nie pokazałaś zdjęcia przed wydrukowaniem więc nie jestem w stanie
    wypowiedzieć się na temat reprezentacji kolorów. Nie mam cienia
    wątpliwości, że również wypadło by to kiepsko.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek