  • Data: 2016-12-23 18:58:54
    Temat: Re: Jakie są koszty wydruków laserowych względem atramentowych?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-22 o 23:01, ąćęłńóśźż pisze:
    > W programiku OKI Configuration Tool jest też 'Backup settings' (jedna z ikonek
    Device setting - Edit the setting of the menu, taka z czerwoną strzałką w dół).
    > Niestety firmware ma różne bugi, w moim np. wyskakują rózne komunikaty, ze czegoś
    sie nie da zrobić, bo jakas tam funkcja jest włączona i nie pozwala, a funkcja ta
    akurat jest wyłączona - ostatnio np. nie moge kopiowac z szyby, a wyłącznie z
    podajnika, bo rzekomo 'Mixed size' jest 'On' (a jest 'off' jak byk, juz nie mam
    cierpliwości gmerać w tym porąbanym menu OKI).
    > Podobnie co chwila wyskakuje alarm o braku dostepu do serwera (SNMP?), który mi kij
    na budę (SNMP wyłączone).

    > -----

    U mnie w zasadzie OKI Configuration Tool chodzi prawidłowo.
    Z zakładki ustawień systemowych eksportuje do pliku binarnego,
    natomiast z zakładki User Settings do pliku CSV.
    Można sobie na szybko taki plik obrobić choćby w arkuszu kalkulacyjnym,
    dopisując nowe rekordy i wysłać do drukarki.

    Dwa problemy zauważyłem:

    1/ Po wysyłce profili skanowania na dysk sieciowy (mam ich ponad 20)
    muszę drukarkę wyłączyć i włączyć.

    2/ Nie wiem, jak są zapisywane (szyfrowane) dane w polach Password i
    ewentualnie "PDF User Password".
    Przy tym samym haśle na udział sieciowy w różnych profilach - zapisane
    hasło jest w każdym profilu inne. Czyli musi brać jeszcze jakąś zmienną
    z innego pola.

    Więcej problemów nie znalazłem.
    Jeszcze jedno: Firmware w MC342 mam w języku polskim.
    Wersje:
    Version Information
    CU 03.17
    PU 00.08.20
    Network Firmware 01.40
    Web Remote 01.18
    Web Language 01.18

    Wielkie dzięki za podesłanie infa o tym programie.
    Jakbym rzeczywiście (celem dosypania toneru do startówek) chciał robić
    full-reset do ustawień fabrycznych, to wszystko przywracam programem OKI
    Configuration Tool. Ewentualnie dla nowych profili już same tylko hasła
    wpisuję łącząc się z urządzeniem przez www.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam