  • Data: 2016-12-20 02:34:55
    Temat: Re: Jakie są koszty wydruków laserowych względem atramentowych?
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-20 o 01:43, Adam pisze:

    > Drukują, drukują. Atramenty pigmentowe w Epsonach.
    Moja na takich papierach drukuje:
    https://megawrzuta.pl/download/5c091ffb87173ce535fa0
    efd5675ecdb.html
    Drukuję co prawda na innych papierach kupionych na Allegro , czy
    pozostałościach po Lexmarku (dobre!) i na zwykłym papierze.

    > Na przyszłość - jeśli drukujesz grafikę - zapomnij o badziewiu HP, a
    > kup coś z Esona z CISS, czyli stałym podawaniem atramentu.

    HP to nie badziewie. Miałam już ze 3 drukarki. Ta jest super.
    Świetnie drukuje grafikę. Kalendarze wyszły świetne. Można tez
    dwustronnie drukować z obramowaniem i bez.

    > Zbiorniki stoją z boku drukarki.

    A jak się przewróci butelka to tusz się wyleje.
    > Oryginalne kosztują chyba nawet mniej, niż Ty płaciłaś za zamienniki
    > do HP. Natomiast jakość wydruku Epsona w stosunku do HP jest
    > nieporównywalna.

    Nie miałeś HP to nie medykuj.

    > Przykład jeden z tańszych i najprostszych "kombajnów":
    >
    > http://www.epson.pl/products/printers/inkjet-printer
    s/consumer/epson-l386#details

    Strona się nie otwiera.

    > albo krócej:
    >
    > http://tnij.org/8d5586y
    >
    > Takie "pudełeczko" z boku to pojemnik z tuszami.
    > Bywają modele nawet z 9 kolorami, ale to już raczej dla grafików.
    Widziałam te drukarki. Może w przyszłej pięciolatce kupię jak będzie
    taka potrzeba.

    --
    animka