  • Data: 2016-12-19 19:19:42
    Temat: Re: Jakie są koszty wydruków laserowych względem atramentowych?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-19 o 01:04, Animka pisze:

    > Przecież potem napisałeś, że czipów nie ma ta drukarka.

    Po pierwsze żadna drukarka nie ma czipów lecz materiały eksploatacyjne
    do nich je miewają.

    Po drugie, jak się dowiedziałem w międzyczasie, tylko tonery startowe
    ich nie mają. Widzę, że Ty również o tym nie wiedziałaś. Każdy następny
    wkład już musi go mieć. Gdy drukarka zakończy eksploatacje tonerów
    startowych, to możesz do puszek wsypać wiadro toneru a i tak niczego nie
    wydrukujesz.

    > Przed kupnem drukarki powinieneś sprawdzić czy będzie Cię stać na jej
    > eksploatację czy nie.

    No i znów to samo. Nie potrafisz skupić się na rozmowie lub nie czytasz
    dyskusji od początku jak RadoslawF i wskutek tego powstają bezsensowne
    komentarze. W wątku otwierającym wyraźnie napisałem dlaczego nie
    sprawdziłem kosztów eksploatacji - czyli sfrajerowałem się ufając
    sprzedawcy.

    > Oddaj gdzieś te tonery do napełnienia i będziesz miał z chipem.

    Animko, przyłóż się kiedyś do dyskusji choć raz i udzielaj sprawdzonych
    rad. Pierwsze co zrobiłem po zakupie drukarki, to obdzwoniłem kilka tego
    typu firm. Wszystkie odpowiedzi były identyczne: chipów do tonerów tej
    drukarki nie ma nigdzie. Nie ma możliwości takiego napełnienia by można
    to było wykorzystać.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek