  • Data: 2016-12-16 04:01:29
    Temat: Re: Jakie są koszty wydruków laserowych względem atramentowych?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-16 o 01:27, Marek pisze:

    > A co konkretnie podważasz? Zwróć uwagę, że pytam się a nie twierdzę.

    > A co tu dywagować? Zestaw tonerów XL do MC363 kosztuje jakieś 1800zł i
    > starcza powiedzmy na 3000 stron co daje 60gr / stronę. W przypadku
    > tonerów nie XL koszt jest 3*330zł + 270zł = 1 260zł co starcza na 1500
    > stron co daje 0,84zł / stronę.
    >
    > Do tego koszt bębna - ponoć na 60 000 stron - 550zł. Jednakże w praktyce
    > po wydrukowaniu 90 stron mam 2% zużycie bębna. Czyli de facto starczy na
    > 4500 stron.
    >
    > Tak więc kosz wydruku 1 strony typu faktura to ok 1zł. Kosztów papieru
> [...]
    Niewłaściwie dobrałeś drukarki i całkiem błędnie policzyłeś koszty
    barwników. Twoją metodą udowodnię że podróż ciężarówką będzie
    tańsza bo ropę dostanę za darmo od szwagra operatora spychacza.
    A benzynę do malucha muszę już kupić za gotówkę.
    Zamienniki w twoim laserze kosztują 130 zł za kolor.
    Inna sprawa że i oryginały znalazłem tańsze niż piszesz.
    :-)