  • Data: 2016-12-17 18:41:40
    Temat: Re: Jakie są koszty wydruków laserowych względem atramentowych?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-17 o 16:36, ąćęłńóśźż pisze:

    > Tu masz trochę taniej oryginały:
    > www.tonerfrosch.de/cgi-bin/shop/iboshop.cgi?showd700
    ,308790128123307,OKIMC363

    Dzięki.

    Hmmm... Trochę grosza faktycznie oszczędzić można.

    > ale na wypuszczenie zamienników pewnie musisz poczekać.

    Dlatego bardzo się zdziwiłem gdy RadoslawF stwierdził iż widział za
    130zł zamienniki. Ja póki co nie słyszałem niczego o ich istnieniu.

    > Już przy wczesniejszych drukarkach laserowych (Canon, Lexmark,
    > Samsung, Ricoh) się nauczyłem, że aby mieć tańszy jednostkowo druk
    > trzeba kupiś wyższy (szybszy, większy, mający więcej funkcji) model,
    > i pewne dlatego zamiast 363 wziąłem 562.

    Ja tego nie wiedziałem. To moja pierwsza laserówka i to kupiona "na
    gwałt" :-(

    Z ciekawości spytam, jeśli wiesz bez szukania w sieci (bo sam mogę sobie
    poszukać ale wczytywanie się w detale to kupa czasu): jaka jest różnica
    w funkcjonalności 562 a 363? Zapewne masz świeżą wiedzę na ten temat bo
    analizowałeś obie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek