  • Data: 2016-12-17 22:44:12
    Temat: Re: Jakie są koszty wydruków laserowych względem atramentowych?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-17 o 19:13, ąćęłńóśźż pisze:

    > Nie pamiętam, ale pewnie głównie szybkość druku no i kartridże, modeli 562 też było
    kilka.

    Ok, dzięki. Nie będę Cię męczył o to :-) Sądziłem, że na świeżo pamiętasz.

    Poczytałem sobie. Osobiście nie widzę istotnych różnic poza znacznie
    tańszymi tonerami. Emaile, FTPy i inne te same.. 363 ma 4x większą
    pamięć a reszta to jest to samo chyba... Tylko czemu 562 jest o 500zł
    droższe? Ciekawe...

    Cieszy mnie to, że tonery do 562 są dużo tańsze bo to daje nadzieję, że
    w 363 też tak będzie. O zamiennikach nie wspomnę.

    Aha i tu mam pytanie. Jaką masz opinię na temat zamienników? W sklepie
    mnie straszyli, że OKI są bardzo wrażliwe na nieoryginalny toner.
    Delikatny bęben potrafi się zmatowić od trefnego toneru a elektronika
    odnotowuje fakt włożenia zamienników, co serwis gwarancyjny sprawdza w
    pierwszej kolejności i ... po gwarancji 3-letniej. Czy tak faktycznie jest?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek