  • Data: 2016-12-13 22:44:52
    Temat: Re: Jakie są koszty wydruków laserowych względem atramentowych?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-13 o 20:57, ąćęłńóśźż pisze:
    > Zdjęcia drukowałeś na ustawieniach domyślnych (aż za dużo opcji jest
    > w menu)?

    Tak. Wyjąłem drukarkę z kartonu i chciałem zobaczyć jak radzi sobie z
    tym i owym.

    > Wiesz, ja porównuję te gówni..ne zdjęcia z Oki ze
    > wcześniejszymi zdjeciami, które ktoś mi grzecznościowo wydrukował w
    > pracy (na jakiejś korporacyjnej sieciowej laserówce - nie umiem
    > wydobyć, na jakiej, te "korpo" po zalaminowaniu wyglądałyby jak z
    > atramentówki). Może powinienem zwiększyć nasycenie itp., ale szkoda
    > mi kolorowego tonera ;-) Papier nie gra roli, używam zwykle taniego
    > (za 5 ryz) HP Office color lock (podobnie "mięsisty" jak Poljet, może
    > to nawet ten sam papier z innym logo).

    Słuchaj, to może żeby nie kombinować bo rozmawiamy jak ślepy z głuchym o
    kolorach, to przejdziemy na priv? Prześlesz mi jakąś fotę ulubioną lub
    ja zaproponuję inną w wysokiej jakości zrobioną, potem ją wydrukuję na 2
    drukarkach: profesjonalnej do zdjęć (Epson SC-P600), skalibrowanej
    sprzętowo oraz na domyślnych ustawieniach na laserówce i papierze jaki
    mam, czyli Poljet 90. Zeskanuję je i wtedy będziemy mogli coś uzgodnić.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek