eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaJakie progsy do rekompresji JPG na poziomie subpikselowym? › Re: Jakie progsy do rekompresji JPG na poziomie subpikselowym?
    From: CichyBartko <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jakie progsy do rekompresji JPG na poziomie subpikselowym?
    Date: Mon, 25 Feb 2013 22:29:15 +0100

    Poruszyłeś ciekawy temat, tylko ten problem już istnieje od chwili
    powstania środków do gromadzenia i zarządzania ogromnymi ilościami
    danych. Dziś coraz więcej instytucji chcę dokonywać na tych zbiorach
    eksploracji danych.
    Ja chce Ci tylko powiedzieć jedno, że na taki "płacz" jest już za późno.
    Dziś przeciętny człowiek dostaje masę kwitów do podpisania w których się
    "dobrowolnie" zrzeka prywatności.
    Pomyśl co taki bank wie o swoim kliencie w porównaniu do googla.
    Przecież operator GSM też wie gdzie mniej więcej byłeś nawet jak nie
    posiadasz Androida. Czy istnieje jakiś problem połączyć wiedzę banku o
    ruchach na Twojej karcie płatniczej z wiedzą operatora GSM?
    Tak można w nieskończoność....
    http://www.dobreprogramy.pl/Alior-Bank-sprawdzi-kto-
    jest-pracowity,Aktualnosc,39314.html

    http://niebezpiecznik.pl/post/niefortunny-wywiad-wic
    eprezesa-alior-banku-czyli-profilowanie-klientow-i-s
    przedawanie-danych-na-ich-temat-innym-firmom/

    Ja ze swojej strony temat zamykam, bo dal mnie nazwa firmy/korporacji
    jest nie istotna. To czy ktoś wykłada swoją prywatność na wierzch czy
    nie, jest zupełnie niezależne od usługodawcy bez względu na narzędzie
    jakie oferuje, oraz umowy które daje klientowi do podpisania.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.