    Date: Wed, 23 May 2012 11:58:35 +0200
    From: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Jakie opony do enduro.

    W dniu 2012-05-23 10:28, de Fresz pisze:

    > Ale spróbuj tak bardziej
    > klasycznie, wjechać w łachę piachu, przyśpieszyć, zwolnić, zakręt wziąć
    > jakiś.

    Pisalem o saharze i ergu Chebbi (oraz przeprawie przez Ramlie i
    wydurnianie sie po wydmach pomiedzy Ramlia, a Merzouga.).
    https://lh5.googleusercontent.com/-95BaEPl4PL8/T2Rhj
    fW_DEI/AAAAAAAAH5g/LQaQm0Ro0bs/s800/P4030024.jpg
    https://lh6.googleusercontent.com/-yxN2gTShyTo/T2Rhj
    gUfe4I/AAAAAAAAH5c/AXa3VlzdAHM/s144/P4030025.jpg
    Tam sie napedzasz po piasku, duzo miekszym i drobniejszym niz
    jakikolwiek ktory widzialem u nas. No i suchy do spodu.
    Jak sie na podjezdzie wypierdzielisz to musisz zjechac bo chocbys byl
    tuz przed szczytem to nie wjedziesz, nawet na kostkach.
    Tak wiec da sie na e09 bo to nie opona, a kierownik jedzie. Widzialem
    tam tez fruwajaca afryke idaca po piasku w sposob ktorego raczej dlugo
    nie bede mogl nasladowac, chocbym sobie najbardziej spycony motor z
    najlepszymi oponami na piasek kupil.

    > Ja tam odczułem wyraźną różnicę pomiędzy kostkami, a takimi
    > "ęduro", ale może być, żem baletnica.

    Roznica jest kolosalna i tego nie neguje, tylko jesli Piotrek potrzebuje
    do pyrkania i od czasu do czasu wyciagniecia sie z blota to nie ma sensu
    zeby na kostkach jezdzil. Zreszta udalo mi sie skutecznie zakleic
    kostke, tak ze opona wygladala jak slick i oczywiscie motocykl nie
    jechal. No ale bieszczadzkie blota sa dosc specyficzne ;)

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html