eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaJakie nastawy Canona 1000D zeby sfotografowac obraz z projektora?Re: Jakie nastawy Canona 1000D zeby sfotografowac obraz z projektora?
    From: osiek <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jakie nastawy Canona 1000D zeby sfotografowac obraz z projektora?
    Date: Mon, 25 Jan 2010 16:59:49 +0100
    To: John Smith <u...@e...net>

    John Smith pisze:

    > Jeśli chcesz porównywac efekt przed i po adaptacji, to musisz mieć
    > stabilne (powtarzalne) warunki "pomiaru" i to dla obu zdjęć (przed i po
    > adaptacji). Ustawiasz na rzutniku (odtwarzaczu) stopklatkę, oczywiście
    > ten sam obraz dla obu zdjęć. Warto wygrzać rzutnik aby dawał tą samą
    > jasność i barwy przy obu pomiarach. Zdjęcia robisz zdecydowanie w trybie
    > Manual, balans bieli zafiksowany (na taki, który daje najwierniejsze
    > kolory, na początek spróbuj na "słoneczko"). Ustawiasz aparat na
    > statywie, przysłona f/8, ISO najmniejsze, balans bieli zafiksowany. Czas
> [...]
    i jeszcze jedno po zmianie zrobić zdjęcie z TYMI SAMYMI nastawami co
    pierwsze. Po zmianie (zaciemnieniu pomieszczenia) aparat stwierdzi ze
    jest ciemniej i będzie miał rację i będzie chiał zrobić poprawne zdjęcie
    i wydłuży czas/otworzy przesłonę bardziej co w efekcie da
    nieporownywalne zdjęcie a o to nie chodzi wątkotwórcy.

    pozdrawiam

    PS tak się zastanawiam na co Ci zdjęcia przed i po? chcesz się chwalić
    przed znajomymi? do tego celu można obrobić zdjęcia odpowiednio.
    Porównać? Zdjęcia które nie będą oddawać tego co Ty widzisz tylko aparat...