  • Data: 2015-08-19 09:15:44
    Temat: Re: Jakie mocne AP
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-08-14 o 08:11, Dziki Facet pisze:

    > Przypomniało mi się szkolenie, na którym gość z Edimaksa podniecał się,
    > że mają w ofercie AP z mocą 1W. Nic to, że w PL taka moc jest
    > niedopuszczalna, o czym zapomniał wspomnieć. Nic to, że w wielu
    > przypadkach zmniejszenie mocy nawet ze 100mW do mniejszej wartości daje
    > lepsze efekty niż świecenie na dachu. Ważne, że nieświadomi widzą 1W!
    > Później kupuje sobie taki wynalazek jakiś pryszczers i efekt taki, jakby
    > odpalił mikrofalówkę na dachu...

    Mam podobny wynalazek made in czajna z Realtekiem 8187
    o deklarowanej przez chinczyka _nielegalnej_ w UE mocy 1W
    - acz dyskusyjnej, bo zasilane to jest z usb, zaś reflektometrem nie
    dysponuje

    Jako że nie jestem już "pryszczersem", i w domu wystarcza mi
    certyfikowane AP w routerze Draytka, noszę toto doraźnie w torbie z
    lapkiem.
    Bywało już nie raz, że tam gdzie wbudowana antena nie dawała rady
    podpięcie wspomnianego "bostera" z dookólnym patykiem definitywnie
    załatwiało sprawę
    - ze sporym zapasem ;)

    A z ciekawostek mam tez centymetrowago "dongielka" usb od Xiaomi
    który może pracować w trybie klienta lub AP dla kompa podpiętego pod net
    i z testów na mierniku telefono-androidowym
    aż tak wiele nie ustępuje zasięgiem od wspomnianych AP ;)