    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Jakie letnie opony?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: 21 May 2011 12:56:02 GMT

    begin Adam Szewczak

    > Dlatego prawde mowiac, jak dopieram czy to do firmowego czy komus to
    > sie
    > kieruje wlasnym rozeznaniem ;P cena i opinia z testopon.com

    Opinie z netu są bezwartościowe, jeśli porównujesz opony w bardzo różnych
    cenach, bo jak ktoś pisze o tanich to zwykle ma porównanie tylko z
    tanimi. Dlatego tanie opony mają dziwnie wysokie oceny, chociaż są zwykle
    beznadziejne.

    > Napewno jakos daleko mi do ryzykowania kupowania opon o dziwnych
    > nazwach, ale malo znane markowe koncerny czemu nie, tym bardziej ze
    > bardzo czesto robia naprawde przyzwoite produkty za nieduze pieniadze.
    >
    > Jak chocby Maloya, Vredestein, Viking, Gislaved, Avon

    Vredstein to nie jest zła marka. Gislaved też od biedy dają radę. Avon to
    bardzo stara firma, ale o jakości trudno mi się wypowiadać. Do tańszych,
    ale dobrych marek można dodać jeszcze Uniroyal. No i Nokian tez daję rade.

    > a jak mozna miec cos rownie dobrego za mniejsze pieniadze to po co
    > przeplacac za marke.

    Niestety, ale tania i dobra opona to rzadkość, nawet jak jest dobra w
    pewnych warunkach, to w innych jest bardzo zła albo tez jest po prostu
    mało trwała. Dużo łatwiej kupić oponę drogą i kiepską. ;)