  • 31. Data: 2011-03-23 18:46:02
    Temat: Re: Jakie krzes?o dla programisty?
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    W dniu 2011-03-23 17:28, IDKrzych pisze:

    > Ja także właśnie zamówiłem ;)
    > http://www.ergomax.pl/strona/3-1-ergomax-ergohuman
    > Więc będziesz (mieli) dwie opinie ;)

    Super! Nie mogę się doczekać!

  • 32. Data: 2011-03-23 19:42:34
    Temat: Re: Jakie krzesło dla programisty?
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 23/03/2011 12:16, Norbert wrote:
    > Witam
    >
    > I przy okazji spytam czy ma ktos moze fotel Mirra od Hermana Millera:
    >
    > http://www.hermanmiller.com/Products/Mirra-Chairs
    >
    > Jest dosc drogie, ale z drugiej strony 12 lat gwarancji i marka, ktora
    > gwarantuje jakosc duzo daje.
    >
    > http://www.amazon.co.uk/Herman-Miller-Mirra-Task-Cha
    ir/dp/B0009UXQ2A/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1300882366&s
    r=8-1-spell

    > Jesli ktos ma to prosze o uwagi z uzytkowania.

    używam tego od kilku lat
    http://www.amazon.co.uk/Herman-Miller-Aeron-Task-Cha
    ir/dp/B0009UXQ1Q/ref=pd_sim_sbs_kh_3
    , bardzo sobie chwalę. Solidne, dobre regulacje. To jest chyba standard
    biurowy w City.

    B.

  • 33. Data: 2011-03-23 22:43:24
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Heh, mozna takze kupic fotel za bagatelna sume 50 tysiecy PLN :-)

    http://tinyurl.com/fotel-za50k

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 34. Data: 2011-03-24 09:46:10
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>

    On 22 Mar, 09:40, Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> wrote:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Mariusz Marsza kowski"

    > Jak rozwi zujesz problem - ekran wy ej, klawiatura ni ej?
    Widocznie nie to jest moim najwiekszym problemem apropo
    komfortu pracy przy komputerze. Od jakis 2-3 lat po prostu
    nie potrafie wysiedziec w jednym miejscu, pracuje 2h w
    jednym pokoju, 2h w drygun, 2h na podlodze, 2h w parku no
    i musialem przerzucic sie na laptopa.

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2011-03-24 13:21:55
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Norbert wrote:

    > Heh, mozna takze kupic fotel za bagatelna sume 50 tysiecy PLN :-)
    >
    > http://tinyurl.com/fotel-za50k

    Potem do softu będziesz dokładać certyfikat, że był
    programowany w fotelu pokrytym 24karatowym złotem?

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

  • 36. Data: 2011-03-24 22:43:04
    Od: Piotr Kulinski <p...@w...pl>

    Sun, 20 Mar 2011 21:44:55 +0100, na pl.comp.programming, Szyk napisał(a):

    > Witam
    >
    > Obecnie siedzę sobie na zwykłym krześle. Jednak zauważyłem, że ma to
    [ciach]

    Krzesło 'klęcznik'
    Ciężar ciała wrzucany na kolana
    --
    pozdrawiam, GG i SkyPe w X-nagłówku posta, e-mail: zmień wpw na wp
    piotr

  • 37. Data: 2011-03-25 01:33:32
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Sun, 20 Mar 2011 21:44:55 +0100, Szyk <s...@o...pl> wrote:

    >Witam
    >
    >Obecnie siedzę sobie na zwykłym krześle. Jednak zauważyłem, że ma to
    >negatywny wpływ na mój kręgosłup. Dlatego zastanawiam się nad zakupem
    >wygodniejszego fotela. Używałem już jakiegoś polskiego fotela na
    >kułkach, ale zrezygnowałem z niego bo kolidował on z wysuwaną
    >klawiaturą, wiec chyba potrzebowałbym czegoś z regulowaną wysokością
    >podłokietników. Myślę, że trzymanie boczne (jak w fotelach
    >samochodowych) też było by pożądane. Co byście polecili?

    Za boomu internetoWEgo wszystkie startupy kupowaLy Aeron chair

    http://www.hermanmiller.com/Products/Aeron-Chairs

    Kosztuje cos kolo tysiaca dolcow od sztuki

    A.l.

  • 38. Data: 2011-03-25 08:11:26
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Thu, 24 Mar 2011 23:43:04 +0100, Piotr Kulinski napisał(a):

    > [ciach]
    >
    > Krzesło 'klęcznik'
    > Ciężar ciała wrzucany na kolana

    Znam co najmniej dwie osoby, ktore to mialy i chwalily... przez kilka
    tygodni, potem poszlo na smietnik. Zniszczenie kolan jest duzo szybsze niz
    kregoslupa na fatalnym fotelu.

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 39. Data: 2011-03-27 18:10:00
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 21/03/2011 06:28, Maciej Pilichowski wrote:

    > Nomen-omen i ja jestem przed zakupem fotela, ale bede kupowal

    Dlaczego "nomen omen"?

  • 40. Data: 2011-03-28 08:38:51
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Norbert wrote:

    > Znam co najmniej dwie osoby, ktore to mialy i chwalily... przez kilka
    > tygodni, potem poszlo na smietnik. Zniszczenie kolan jest duzo szybsze niz
    > kregoslupa na fatalnym fotelu.

    Potwierdzam. Znajomy po uszkodzeniu kręgosłupa musiał z czegoś takiego
    korzystać i dość szybko zaczął narzekać na problemy z kolanami.