  • 1. Data: 2011-03-19 10:01:39
    Temat: Ada-Poland.org
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com>

    Z przyjemnością informuję o powstaniu nowej strony www:

    http://www.ada-poland.org/

    W chwili obecnej ta strona to jedynie zalążek, który oprócz pokazania
    przydatnych linków ma na celu zebranie wzajemnych kontaktów do osób i
    firm zainteresowanych użyciem Ady we własnych (lub wspólnych?)
    projektach, promocją własnej działalności oraz reprezentacją na
    szerszym forum. Docelowym celem istnienia tej strony jest utworzenie
    krajowej organizacji na wzór istniejących już oddziałów Ada-Europe.

    Zainteresowanych zapraszam.

    --
    Maciej Sobczak * http://www.msobczak.com * http://www.inspirel.com

  • 2. Data: 2011-03-21 10:07:22
    Temat: Re: Ada-Poland.org
    Od: Piotr <p...@e...pl>

    W dniu 2011-03-19 11:01, Maciej Sobczak pisze:
    > Z przyjemnością informuję o powstaniu nowej strony www:
    > http://www.ada-poland.org/

    Świetna idea! IMHO, środowisko Ady w Polsce jest bardzo rozdrobione i
    niestety niewielkie. Uważam jednak, że wszystkie pomysły jednoczące tą
    społeczność mają jak najbardziej rację bytu.

    Ze swojej stronie mogę dostarczyć trochę materiałów odnoście Ady i Lego
    Mindstorms. Z moich obserwacji projekt cieszy się jako takim
    zainteresowaniem wśród bardziej świadomych użytkowników tych klocków.
    Minusem jest to, iż żaden z nich nie był Polakiem :/

    Niemniej jednak, jeśli będzie taka potrzeba to z chęcią pomogę w rozwoju
    tego typu inicjatyw.

    Pozdrawiam i życzę sukcesów!

    --
    Piotr Piwko
    http://embedded-engineering.pl/

  • 3. Data: 2011-03-21 21:07:35
    Od: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid>

    On Sat, 19 Mar 2011 03:01:39 -0700 (PDT) Maciej Sobczak
    <s...@g...com> wrote:

> [...]
    > szerszym forum. Docelowym celem istnienia tej strony jest utworzenie
    > krajowej organizacji na wzór istniejących już oddziałów Ada-Europe.

    Bardzo cenna inicjatywa.

    Może warto byłoby dodać na stronie informacje o polskich
    książkach nt Ady.

    w.

  • 4. Data: 2011-03-21 23:14:10
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com>

    On 21 Mar, 22:07, Wojciech Muła
    <w...@p...null.onet.pl.invalid> wrote:

    > Może warto byłoby dodać na stronie informacje o polskich
    > książkach nt Ady.

    Są wszystkie, o których mi wiadomo - tzn. jeden skrypt uczelniany z
    Łodzi.
    Jeśli są jeszcze jakieś dostępne on-line, poproszę o link.

    --
    Maciej Sobczak * http://www.msobczak.com * http://www.inspirel.com

  • 5. Data: 2011-03-22 09:09:35
    Od: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid>

    On Mon, 21 Mar 2011 16:14:10 -0700 (PDT) Maciej Sobczak
    <s...@g...com> wrote:

    > Są wszystkie, o których mi wiadomo - tzn. jeden skrypt uczelniany z
    > Łodzi.
    > Jeśli są jeszcze jakieś dostępne on-line, poproszę o link.

    Miałem na myśli książki takie tradycyjne, papierowe. :)

    w.

  • 6. Data: 2011-03-23 21:28:17
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com>

    On 22 Mar, 10:09, Wojciech Muła

    > Miałem na myśli książki takie tradycyjne, papierowe. :)

    OK, ale nie wiem, czy wypisanie ich na stronie www wniosłoby jakąś
    wartość dodaną dla kogoś, kto się właśnie do tej strony doklikał.
    Tak czy inaczej - nie znam i obawiam się, że nie są to publikacje zbyt
    często aktualizowane.

    Mimo wszystko - jeśli możesz coś polecić [*], chętnie się dowiem.

    [*] Nie chodzi o stwierdzenie faktu, że książka w ogóle istnieje,
    tylko o jej pozytywną rekomendację.

    --
    Maciej Sobczak * http://www.msobczak.com * http://www.inspirel.com