  • 41. Data: 2011-03-28 08:53:30
    Temat: Re: Jakie krzesło dla programisty?
    Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl>

    Norbert wrote:

    > Znam co najmniej dwie osoby, ktore to mialy i chwalily... przez kilka
    > tygodni, potem poszlo na smietnik. Zniszczenie kolan jest duzo szybsze niz
    > kregoslupa na fatalnym fotelu.

    Pełna zgoda. Przerzucanie ciężaru ciała na kolana to jakaś paranoja.
    Kolana trzeba właśnie odciążać! Staw kolanowy jest najbardziej wrażliwym
    stawem w układzie kostnym człowieka. Odciążenie kręgosłupa kosztem kolan
    to jakiś zupełnie poroniony pomysł.

  • 42. Data: 2011-05-14 12:25:07
    Od: "Sasquatch" <s...@q...pl>

    Użytkownik "Szyk" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Co byście polecili?

    Przysiady ze sztangą, wiosłowanie w opadzie, martwy ciąg. Jak ograniczysz
    się do zmiany fotela to będzie rozwiązanie tymczasowe, a zdrowie i tak
    zrujnujesz po pewnym czasie. Wystarczy 50 przysiadów ze sztangą co 3 dni(5
    serii po 10) - początkowo bez obciążenia lub 2x5kg i przestaniesz odczuwac
    jakiekolwiek negatywne skutki - bedziesz mogl siedziec godzinami i czuc sie
    jakbys wlasnie siadl na fotel.

    Pozdrawiam,
    Sasquatch.