  • 21. Data: 2011-03-22 05:34:22
    Temat: Re: Jakie krzesło dla programisty?
    Od: Maciej Pilichowski <P...@g...com>

    On Mon, 21 Mar 2011 11:40:09 +0100, Szyk <s...@o...pl> wrote:

    >http://www.centrumkrzesel.pl/opis.php?item=Obrazy/b
    iuro/Fotel_Futura_10_d.jpg&itemno=0&type=92&PHPSESSI
    D=f71ae179391d4de687ea1c0963da4651

    Czytalem recke tego krzesla, ze trudno go zlozyc i sie szybko rozpada.
    Kupujacy ekspresowo odeslal zakup z powrotem.

    milego dnia, hej

    --
    Moja wyprzedaz wszystkiego: ksiazki, plyty, filmy.
    http://www.garaz.pol.pl/

  • 22. Data: 2011-03-22 08:40:13
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "R. P."
    >http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/40103100
    >
    >Polecam. Znakomita rzecz i nie aż taka droga.

    Potwierdzam. Mam w domu i sobie chwalę.
    Dla pełnej uczciwości należy zwrócić jednak uwagę, ze jeśli ktoś lubi
    mieć nisko klawiaturę nad kolanami (czyli nisko półeczkę/blat, albo
    wysoko siedzisko), podłokiedniki mogą przeszkadzać.

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb
    `b K...@e...eu.org d'

  • 23. Data: 2011-03-22 08:40:57
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Mariusz Marszałkowski"
    >Mnie tylko pomaga laptop i co 2h zupelnie inna pozycja i miejsce.

    Jak rozwiązujesz problem - ekran wyżej, klawiatura niżej?

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\
    .\....@e...eu.org.\.\.

  • 24. Data: 2011-03-22 19:45:59
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 21/03/2011 10:40, Szyk wrote:
    > A co byście powiedzieli na coś takiego:
    >
    > http://www.sitag.pl/pl/produkty/serie/sitag_world/si
    tag_world_w113010.html#pic=2

> [...]
    >

    > albo:
    >
    > http://www.centrumkrzesel.pl/opis.php?item=Obrazy/bi
    uro/Fotel_Futura_10_d.jpg&itemno=0&type=92&PHPSESSID

    szukaj takich z siatką na plecy i od spodu.

    B.

  • 25. Data: 2011-03-22 20:16:30
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 21 Mar 2011 10:57:05 +0100,
    Szyk <s...@o...pl> screamed:

    > Ja jestem bardzo zadowolony z tej wysuwanej klawiatury (w dodatku ergo).
    > Uważam że w dzieki temu ręce są w wygodnym położeniu podczas pisania.
    > Może dla tego, że mam też podparcie na nadgarstki?

    Ważniejsze jest podparcie na łokcie. Od trzymania ich w powietrzu
    prędzej czy później zbliżysz się objawami do RSI.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:223B ]
    [ 21:15:49 user up 12749 days, 9:10, 1 user, load average: 0.97, 0.95, 0.93 ]

    "Winning isn't everything, but losing sucks."

  • 26. Data: 2011-03-22 22:48:13
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Sun, 20 Mar 2011 21:44:55 +0100, Szyk napisał(a):

    > Obecnie siedzę sobie na zwykłym krześle. Jednak zauważyłem, że ma to
    > negatywny wpływ na mój kręgosłup. Dlatego zastanawiam się nad zakupem

    Moze to:

    http://www.ergofotel.pl/10-fotel-biurowy-ergomax-fle
    xi-flexible.html

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 27. Data: 2011-03-23 05:28:08
    Od: Maciej Pilichowski <P...@g...com>

    On Sun, 20 Mar 2011 21:44:55 +0100, Szyk <s...@o...pl> wrote:

    > Co byście polecili?

    Update: jestem w trakcie zamawiania Ergohumana, wiec jesli Ci sie nie
    pali, to poczekaj jeszcze troche -- podziele sie wrazeniami.

    milego dnia, hej

  • 28. Data: 2011-03-23 12:16:18
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Witam

    I przy okazji spytam czy ma ktos moze fotel Mirra od Hermana Millera:

    http://www.hermanmiller.com/Products/Mirra-Chairs

    Jest dosc drogie, ale z drugiej strony 12 lat gwarancji i marka, ktora
    gwarantuje jakosc duzo daje.

    http://www.amazon.co.uk/Herman-Miller-Mirra-Task-Cha
    ir/dp/B0009UXQ2A/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1300882366&s
    r=8-1-spell

    Jesli ktos ma to prosze o uwagi z uzytkowania.

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 29. Data: 2011-03-23 14:44:29
    Temat: Re: Jakie krzes?o dla programisty?
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    W dniu 2011-03-23 06:28, Maciej Pilichowski pisze:

    > Update: jestem w trakcie zamawiania Ergohumana, wiec jesli Ci sie nie
    > pali, to poczekaj jeszcze troche -- podziele sie wrazeniami.

    Ok w takim razie czekam na twoją opinię.

  • 30. Data: 2011-03-23 16:28:40
    Od: IDKrzych <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-23 15:44, Szyk pisze:

    > Ok w takim razie czekam na twoją opinię.

    Ja także właśnie zamówiłem ;)
    http://www.ergomax.pl/strona/3-1-ergomax-ergohuman
    Więc będziesz (mieli) dwie opinie ;)

    --
    IDKrzych

    "Jakkolwiek będzie - będzie inaczej, aniżeli sobie wyobrażamy
    - ponieważ między Dobrem a Złem znajdujemy się w życiu i w świecie
    wielowymiarowym,
    w którym dokumentnie pomieszane jest Przypadkowe z Nieuchronnym."
    (S. Lem 1999)