  • Data: 2010-09-01 14:24:13
    Temat: Re: Jakie kombi? dla rodziny
    Od: "Iglo" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Żeby nie było - ostatnio Kia mi mocno podpadła.

    No właśnie, a w tematach "co kupic" to jak nie sida podsuwasz ciągle to
    sportidża.. I nie pytaj mnie czego nie rozumiem kolejny raz.
    Kia jest spoko, cieszę się że Ci się dobrze sprawuje i oby tak dalej, ale
    proponuję trochę powściągliwości w propozycjach, choć nie ukrywam że to
    zabawne jak się czyta grupę dłużej. Wątek "co kupić" będzie siid, co się wali
    w autach będzie przytoczona epopeja meganowa Cavallino. :-) No nic, takie
    uroki. Może niepotrzebnie się czepiłem, jak coś sorry.

    Czy zmiana softu jest opisana w czynnościach serwisowych w książce?
    Przecież takie zmulenie silnika można podciągnąć pod niezgodność towaru z
    umową.. Kupujesz auto z motorem 120KM i po którymś przeglądzie jest 105km?
    (oczywiście mając na uwadze fakt, że po kilku latach/set tysiącach km część
    koni ucieka)