    From: " " <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jakie kombi? dla rodziny
    Date: Wed, 1 Sep 2010 08:35:29 +0000 (UTC)

    > Miałeś Passata z rocznika 2006 lub nowszego?

    nie, jezdzilem ale o tym dalej

    > Bo jeśli miałeś starego B5, to nie ma czego porównywać.
    > Poza tym akurat co do 1.8T - miałem w domu 2 takie auta, na żadne z nich
    > złego słowa nie powiem... Tylko, że nie miały wirusa i nikt ich nie katował.

    > Do końca okresu eksploatacji nic nie trzeszczało, amory nie wyciekały,
    > poduszki się nie urwały, zawieszenie przeszło tylko jedną wymianę przez
    > ponad 200 tysi km.

    tak to byl model 1997 roku, wielowachacz, ale to wina wieku dzieciecego,
    poduszka nie wytrzymywala 175 KM/285 Nm ;) ogolnie silnik/turbina nie do
    zajechania, to fakt, zawieszenie tez (po wymianie gwarancyjnej) ale ta ilosc
    upierdliwych usterek... porazajaca ;) aha i super jezdzil/i jezdzi daelj na
    LPG ;) nawet lepiej niz na PB98 (Pelny BRC Seq na wtryskach KIHNA)

    ale dobra bo sie rozklejam, zaczynam widziec same plusy ktore powoli
    przycmiewaja mi minusy tego auta ;) ale i tak mowa o B6 ;

    co do B6, jezdzilem autem 2.0 TDI 140 KM w kombi i 170 KM DSG w sedanie, wole
    oczywiscie 170, dodatkowo 140 i jego slynne BLB z poczatkowego okresu
    produkcji ;) to tykajaca bomba z uszkodzoanym zapalnikiem, jednym leci pompa
    oleju (naped jakis imbusowy) po 130-160 tkm, drugi przelata 200 i nic (moze
    serwisowany w ASO i powymieniali te wadliwe dyngsy lecz znajac QSO VW to chyba
    nie, bo tam rzna czleka na kazdym kroku), no nie wazne

    rozmawialem z wlascicielami (dobrzy znajomi) tychze B6 ;) (2007/2008) i lista
    usterek wprawia w zaklopotanie nawet ich wlascicieli skuszonych reklama VW -
    wesz co masz" a oni na to "VW wiesz z czym sie zmagasza" ogolnie wsrod
    znajomych juz skonczylo sie uwielbienie dla Szajs Wagenow, na rzecz Pugow oraz
    Dżapońców wszelakiej masci. Nikt juz nie ma VW ;)

    S-Max fajny, ale ja zyje tym co dookola, a dookola ludziska maja Fordy
    (przewaznie Focusy) i bolaczki z jakimi sie borykaja sa tak mi obce, ze marka
    Ford to jest - choc Mondeo, S-Max to praktycznie idealy dla mnie - jeden
    wielki portfel, pekajace maglownica, problemu z czujnikami ABS'y, padajace
    pompy od wspomagania, po wymianie czujnikow ABS przyszla kolej na pompe ABS'u

    moze zle trafili? niwiwem 1.6 TDCi (kombi) 1.6 benzyna HB, usterki bardzo podobne.

    ogolnie przez kilka ostatnich dni, czytam, mysle i ujawila mi sie druga idea ;)

    zostawic to co mam, a dokupic Chryslera Grand Voyagera 3.3 lub 3.8 Sto&Go.

    wiem, ze pojecie ludzi o amerykancach niewiele odbiega od mojego o Fordach,
    ale w domu mialem takiego Granda i to w najgorszej wersji silnikowej 2,5 CRD i
    naprawde zlego slowa nie moge o nim powiedziec, choc wyglada jak jednorazowka
    i trzeba nabrac do niego zaufania to po jakims czasie przesiadka nawet jako
    pasazer do duzego kombi jakim jest np. A6... kazdy uwazal za kare ;).