-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
l!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giga
news.com!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xln
ed.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-m
edia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 3 Nov 2021 01:51:51 +0100
MIME-Version: 1.0
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
Thunderbird/91.2.1 Hamster/2.1.0.11
Reply-To: m...@p...onet.pl
Subject: Re: Jakie kable rozruchowe?
Content-Language: pl
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <61795cc9$0$556$65785112@news.neostrada.pl> <slc037$fps$1@dont-email.me>
<617a7e1b$0$534$65785112@news.neostrada.pl>
<617a7ebe$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
<617a7fea$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
<617a877a$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
<617e3e2b$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
<61813151$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
<61817b16$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
<61819fd2$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
<6181a258$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
<6181a933$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
<6181b2c7$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
<6181b7bc$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
<6181bf26$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
Organization: A.P.Z.
In-Reply-To: <6181bf26$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: AVG (VPS 211102-4, 2.11.2021), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 117
Message-ID: <6181dd3e$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 78.10.251.184
X-Trace: 1635900734 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 527 78.10.251.184:64004
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 6599
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2698728
[ ukryj nagłówki ]W dniu 02.11.2021 o 23:43, Shrek pisze:
>>> Uważaj na nisko latające kwantyfikatory. Accord 1,8 odpalał bez
>>> problemu na marketowych nawet jak na swoim nawet nie zakręcił.
>>
>> Noto musiał mieć tak zasiarczony akumulator, że mu titało cokolwiek i
>> nawet podanie 230V nie robiło na nim wrażenia :)
>
> Jak widać zwykłe 14,4 zrobiło bo jeżdził jeszcze pół roku. Potem poszedł
> razem z autem.
>
>> Ja bym taki aku wyjebał i nie wyjechał w ogóle z domu.
>
> I pewnie tak bym zrobił, ale to był drugi samochód już do żyda.
Ja taki kupiłem. Nim go kupiłem to byłem 3x oglądać i zawsze był ciepły
silnik :D Po 2 tygodniach zostawiłem go na światłach na 10 min :D:D:D.
Dobrze, ze stał na górce :D Chujowo letko, boto Opel Sintra był i miał
klemy z boku czyli cena aku 500zł :D
>
>>> Jak nie ma jak ma? Jakby było jak piszesz, to by po podłączeniu dawcy
>>> ześwirował tak samo regulator dawcy.
>>
>> Nonie. Akumulator wtedy zachowuje się jak hamulec dla wzrostu napięcia.
>
> No i? Regulator ma dalej napięcie odniesienia - między masą a tym co
> dostaje z altka na wyjściu. Aku w kwestii napięci go zupełnie nie
> interesuje.
Zapominasz o "filtrowaniu" i chwilowych przepięciach. W normalnym
układzie aku filtruje to co wyłazi z altka. Jak nie ma aku to czasem
dantejskie sceny się dziejo w oscylacjach :) Takie kurwa mikro Thory
latajo w obwodzie :D
>
>> Jesli jest zjebany regulator to nie licz że na 100% zawsze jedzie pod
>> 30V. Może to robić "pikami" i tak jest najczęściej :)
>
> Jak masz zjebany to jest zjebany. Wtedy ciężko mówić, że zjebałeś
> zjebany reg:P
Pików nie wyciągniesz jak Kurski TVPiS to są czasem nanosekundy. Jeśli
masz coś, co loguje charakterystykę napięcia to OK ale bez tego to
czarna dupa. Nic nie wiesz i dopiero jak się zadymi to próbujesz
odtworzyć historię w zależności czy potrafisz, czy masz wyjebane i
wymieniasz całość, bez rozkminy. Wolę to pierwsze bo wyzwala funkcję
sprawdzania "na zaś", znaczy bycia przygotowanym.
>>> Bo ponieważ? Regulator alternatora trzyma 14,4 wolta z tego co
>>> pamiętam i w dupie ma akumulator.
>>
>> OK, jeśli jest sprawny w 100%.
>
> No więc dochodzimy do sedna. Jak się zjebie to znaczy że był zjebany:P
Jak stwierdzisz że jest zjebany, kiedy podaje wincyj niż 14.4V skoro nie
posiadasz żadnego wskaźnika tegoż?
>
> a obroty
>> <2k/rpm już dajo radę pokonać 13,9V nawet przy 100% wydojonym aku. 30A
>> robi swoje :)
>
> 30 amperów to tyle co nic dla rozładoanego do cna akumulatora - potrafią
> powyżej setki ciągnąć jak mają z czego. A i dwie setki nie byłyby niczym
> nadzwyczajnym.
No, kilka sekund, gdzie nawet niczego nie podłączysz, żeby to obczaić.
>> Link do popsutego reglera dostałeś....
>
> No i? Doszliśmy już do wniosku że jak się zjebie to znaczy że pewnie był
> zjebany wcześniej:P
Nie i nie. Skoro nie masz danych wcześniej, to znaczy że był dobry albo
Ty nie wiedziałeś.
>>> Paraktyka jebie twoją teorię:P Jak masz wystarczająco mocnego dawce
>>> nie nie do końca chujowe kable to odpalasz od razu i nic się nie dzieje.
>>
>> Nono, spróbuj na aku 100A/h lub wyżyj, kiedy ma 9V.
>
> Praktyka jest taka, że jest 60Ah przy takiej pojemności w benzynie.
> Działa - prawdzałem.
Jakie miał napięcie w momencie podłączenia? Jaką miał sprawność aku?
>
>> Pierwsze 50A przez 10 min wpierdala sam aku a Twój altek łącznie z
>> Twoim aku przez krokodylki dowala 20A :D potem się robio czerwone. 10
>> min i stygno, jak wspomniałem wcześniej :)
>
> Przecież krokodylki odłaczasz od razu - właśnie po to żeby się nie
> grzały bez sensu.
Ke? Silnik biorcy zabangla, altek biorcy 100% sprawny wyrównuje
napięcie, pochuj odłączać od razu, skoro napięcia i prądy są podobne na
połączeniu i NIC się już nie grzeje? Nowa jakaś brednia?
>
>>> Pozwole sobie zgłosić zdanie odrębne. Co nie znaczy że popieram
>>> abecadło bo jego teoria jest z dupy wzięda i tu się zgadzamy.
>>>
>> Nochyba masz mniejsze doświadczenie ode mnie :D Różne UFO widziałem a
>> nawet kierowałem i mam fotkę z Szarakiem na Proximie ale nie
>> udostępniam publicznie bo NASA się buldoczy :D
>
> A to spoko. Dojechałeś do restauracji na końcu wszechświata? Zawsze
> chciałem zobaczyć ale chyba aku nie styknie:P
>
Korzystaj z energii etheru, jest wszechobecna. Problemem jest tylko to,
że obecna fizyka go "ignoruje" ale tylko dlatego, żebyśmy mogli
rozmawiać na tematy aku/altek/regler w silnikach spalinowych :)
--
LordBluzg(R)
<<<Pasek Grozy TVPiS>>>
PIBAĆ JES
Następne wpisy z tego wątku
- 03.11.21 06:22 Shrek
- 03.11.21 07:25 Shrek
- 03.11.21 07:45 Jacek
- 03.11.21 09:32 LordBluzg(R)
- 03.11.21 13:57 ąćęłńóśźż
- 03.11.21 13:59 ąćęłńóśźż
- 03.11.21 18:38 ii
- 03.11.21 18:47 LordBluzg(R)
- 03.11.21 18:59 Shrek
- 03.11.21 19:31 ąćęłńóśźż
- 03.11.21 19:40 Shrek
- 03.11.21 21:20 adam
- 03.11.21 21:26 LordBluzg(R)
- 04.11.21 12:31 ii
- 04.11.21 13:27 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo