    From: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jakie jest zasilanie laptopa HP nx7400
    Date: Tue, 14 Jul 2009 10:20:44 +0200

    Użytkownik "Mark" <t...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    news:bnd5d5lzo653.dlg@smok.wot...

    > Przeciez na kazdym zasilaczu jest to opisane..

    A widziałeś kiedyś ten zasilacz?
    Chodziło mi o oznaczenie napięciowe końcówek
    bo jest ich TRZY nie dwie jak podaje producent na nalepce.

    Przeszukiwałem gogle i większość odpowiedzi była taka jaką dajesz Ty
    Na tę na elektrodzie nie trafiłem i choć jest dla mnie nieco dziwna
    pomogła mi chociaż w tym ze rzeczywiście są trzy końcówki.
    Dziwne jest to jak opisane sa końcówki zasilacza

    Niezbyt znam się na elektronice, ale układ napięć mi się nie zgadza
    Między jedną parą jest 20V między drugą 8V a między nimi 0V :-O
    Nawet jak uszkodzona to chyba w dziwny sposób.
    Czy się mylę?

    U mnie sprawa się wyjaśniła, ponieważ podłączyłem inny i zaczął
    ładować, czyli tylko zasilacz (dzięki Bogu) coś nie tak.

    Artur(m)