  • 21. Data: 2011-04-25 18:10:23
    Temat: Re: Jakie felgi? Alu vs Stal
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-04-25 13:46, Stefan Szczygielski pisze:
    > Ja myślę, że produkują sporo pyłu, bo są pylaste. :) Też tak teraz mam i
    > po miesiącu jeżdżenia felgi z przodu mam prawie czarne.

    W drugim aucie tak mam, pojezdze tydzien i felgi czarne. I trudno to
    domyc nawet :/ A klocki jeszcze fabryczne... Na myjni zawsze musze
    przypominac, zeby felgi dokladniej szczotka oczyscili.
    Tutaj na szczescie nie jest tak zle, ale tez sporo syfu zostaje.

  • 22. Data: 2011-04-25 18:11:21
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-04-25 10:44, kkk pisze:
    > Najlepszy wybór to te używki "alu" - jeśli jak piszesz możesz je
    > sprawdzić przed zakupem. Wytrzymają więcej dziur i krawężników niż
    > stalówki, nie zardzewieją i wyglądają lepiej - nie ma się nad czym
    > zastanawiać.

    Wlasnie jutro jade je obejrzec i pewnie na nich stanie, bo sprzedajacy
    obiecal jeszcze przelozenie opon gratis ;)

  • 23. Data: 2011-04-25 22:24:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości news:

    > Z google:
    >
    > http://www.doktor-felga.com/
    > http://www.felgi-naprawa.pl/

    Googla to ja umiem użyć, ale że przy okazji wypluwa mało ciekawe recenzje
    tych adresów to pytam o wrażenia klientów raczej.

  • 24. Data: 2011-04-26 09:04:58
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Skoro auto do tłuczenia po dziurach to tylko stal. W razie czego młotem
    wyprostują w ramach wyważania i jedziesz dalej. W używane alusy na pewno bym
    się nie pchał. Skąd wiesz, że po sezonie nie będą w gorszym stanie niż twoje
    obecne, a prostowanie po 50zł od sztuki co rok też swoje bedzie kosztowało.

  • 25. Data: 2011-04-26 14:34:53
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "neoniusz"

    > Czy wchodzic w te stalowe nowki, czy uzywki alusy?
    > Jesli to ma znaczenie, to opony to 195/50R15 Yokohama C.Drive z rantem
    > ochronnym.

    Kumpel ma w Golfie stalowe felgi strukturalne (tak się to chyba nazywa)
    na to założony kołpak i jeśli nie dotkniesz, to nie poznasz, że nie
    alus - moim zdaniem to dobre rozwiązanie - zalety stalowej felgi z
    wyglądem alusa.

  • 26. Data: 2011-04-26 22:18:03
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

> [...]
    > na to założony kołpak i jeśli nie dotkniesz, to nie poznasz, że nie alus
    > - moim zdaniem to dobre rozwiązanie - zalety stalowej felgi z wyglądem

    Pogadamy jak pognie jedną felgę i jednocześnie połamie ten kołpak. Koszt
    zakupu pojedynczego zestawu równa się kosztowi jednej felgi aluminiowej,
    w miarę znanego i renomowanego wytwórcy (Ronal, AEZ i inne takie, w
    każdym razie żadne Made in China).

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 27. Data: 2011-04-26 22:42:50
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-04-24 21:28, neoniusz pisze:
    > Czy wchodzic w te stalowe nowki, czy uzywki alusy?
    Jak nie dbasz o estetyke i chcesz tłuc tym po krawężnikach - idz w
    używane stalówki, sprawdz na wyważarce (bez opony) jak się kręcą i wiesz
    wszystko. Za przewidywaną kwotę kupisz sobie 4 komplety zamiast jednego
    i wundebaum "new car" na pocieszenie.

    Co z tego że stalowe gdzieś w zakamarkach zardzewieją, jak nie kupisz
    wyłowionych z jeziora, to przerdzewieć na wylot nie zdążą w takim
    użytkowaniu. Aluminiowe po zimie też wyglądają jak po trawieniu w
    kwasie, do tego pokryte pyłem wulkanicznym z hamulców, olać to. A jak
    nawet będą aż tak krzywe lub zardzewiałe od walenia młotem przez
    drewienko - to wymienisz za 50-70zł a nie za 450.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 28. Data: 2011-04-26 23:52:18
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak"

> [...]
    > aluminiowej, w miarę znanego i renomowanego wytwórcy (Ronal, AEZ i
    > inne takie, w każdym razie żadne Made in China).

    Ja mam alusów powyżej dziurek w nosie - bez przerwy coś, a to powietrze
    schodzi, a to przytarta, a to lakier się łuszczy, śruby się
    zapiekają(bez pierścieni) i doprawdy poza wrażeniami estetycznymi ten
    kilogram masy nieresorowanej (wartość z kosmosu bo nie wiem)więcej jakoś
    nie robi ani na mnie ani na zawieszeniu większego wrazenia.