eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJakie autko wybrać?Re: Jakie autko wybrać?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jakie autko wybrać?
    References: <2...@g...com>
    <l...@4...net>
    <7...@g...com>
    <1grglren266fb$.wcf469bvb3oh.dlg@40tude.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <104zkemi3uqm5.1b1aug4igzqj6$.dlg@40tude.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <1gktrc03wbzdz$.edjhj682784z.dlg@40tude.net>
    Date: Sat, 19 Nov 2016 17:38:38 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Message-ID: <o...@l...harvard.local>
    User-Agent: Opera Mail/1.0 (Win32)
    Lines: 90
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.185.161.243
    X-Trace: 1479573518 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 654 79.185.161.243:53908
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2593064
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu .11.2016 o 14:57 Maciek <d...@p...onet.pl> pisze:


    > Nic podobnego. Zasadniczo opieram sięna lekturze opinii z serwisów
    > polskich
    > i zagranicznych i forów różnych marek. Narzekania są powszechne.

    Użytkownicy forów to promil lub nawet mniej wszystkich użytkowników diesli.
    Ale nawet wśród tych użytkowników problem z filtrem jest marginalny - w
    większości dotyczy zakupu używanego auta z niepewnym przebiegiem.
    Sam piszę na kilku - wiem jak to wygląda.


    > Większość narzekań dotyczy tego, że filtr który MA SIĘ oczyścić, nie
    > oczyszcza się do końca i stopniowo się zatyka. Pewnie w trzylatku tego
    > nie
    > doświadczysz, ale za parę lat?

    Mam też sześcioletniego HDI (od nowości u mnie) aktualnie ma ponad 250kkm
    nalatane.
    Dzień w dzień jedzie ponad 10km w korku.

    > Dodatkowo sporo samochodów nie informuje, że akurat trwa dopalanie sadzy.
    > Jak się akurat wtedy zatrzymasz i wyłączysz silnik, to przyspieszasz zgon
    > filtra..

    Nigdy nie zwracam na to uwagi (choć słyszę wypalanie po buczeniu z
    wydechu) - jak się mam zatrzymać to się zatrzymuję. Wypalanie jest
    kontynuowane po ponownym uruchomieniu silnika.
    Mówisz, że przyspieszam tym zgon filtra? - jak się popsuje/zapcha to go
    wymienię, tak jak wymienia się inne eksploatacyjne elementy.


    > Co oczywiście
    > przyspiesza zapychanie filtra i kółko sie zamyka. Za wiele jest opisów
    > tego
    > cyklu, żeby to było całkiem wyssane z palca.

    Tylko, że przytaczasz problemy fapów z początku ich wprowadzenia,
    aktualnie jest druga lub trzecia generacja tych filtrów. Są bezobsługowe,
    nic nie trzeba wypalać, nie trzeba "przeganiać auta".
    Większość kierowców nawet nie wie, że ma taki filtr.


    > No a jak się akurat wtedy zatrzymasz i wyłączysz silnik, to co?

    Wyobraź sobie, że nic, zupełnie nic się nie dzieje:-)

    > Zgadzam się w 100%. Dlatego należy kupować wolnossące.
    Pokaż mi tą gamę wolnossących benzyn w nowych autach.

    > Na jaki?

    Przestają zjeżdżać z pojemnościami w dół (dokładając kolejne turbiny).
    Pojawiają się znowu 2 litrowe diesle w ofercie.

    TG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: